Goede voornemens Tim?Hardrijden waar het niet mag doe ik niet aan.
Kan me niet voorstellen dat je met de vvc nooit boven de max. snelheid komt.
Op die van mij zit 346000 km, en loopt idd nog als een tractor eh... trein, heeft 0,0 olie verbruik en is verder niets bijzonders aan vervangen dan(buiten het gewone onderhoud) startmotor en flex stuk van de uitlaat.FlatEric schreef:ik denk niet dat er hier op het forum iemand is die met zn Rovertje 200 al 358000 km gereden heeft.. en loopt nog steeds als een trein.
greetz
Eric
Dus je hebt em weggedaan vanwege de homo's? Zonde!! voor 90 euro per stuk krijg je ze nieuw.. Die van mij zijn ook kapot geweest.. heb er nu twee nieuwe onder.. maar nu komen er inderdaad meerdere mensen met hoge kmstandengekske schreef:Ik had met mijn rover 220 tdic 3790000 km gereden daarna waren de homokineten op en ik vrees nog veel meer dus heb ik deze weggedaan (helaas want ik vind de 200 nog steeds erg mooi)
Stijn.. Ik heb de intercooler van een SDI bij mij gemonteerd en toch passen de slangen zonder enige aanpassing ook op mijn turbo.Stijn101 schreef:Ik was vandaag bij Marijn van Aarle en hij zei dat de turbo van de SDi's groter is qua luchtinlaat, vergeleken met een SD. Ik denk dat dat te maken heeft met de verlengde afstand welke de luchtstroom moet af leggen via de intercooler. Dus wat nou het beste is? Wat ik wel begrijp uit de berichten, is dat het op zich wel zin heeft om er een intercooler tussen te zetten. Het is dan alleen niet optimaal, denk ik...