Waarom niet gelijk een VVC inlaathuis, die werden hier toch in te koop aangeboden

Zowiezo toch altijd eerst even het blok inrijden voordat je gaat chippen??artemis schreef:Zodra het definitief bekend is wat er gaat gebeuren vertel ik het in het desbetreffende topicZijn zelf ook nog aan orienteren eerst even afwachten hoe het verder verloopt de komende weken
SillyTC schreef:Ik vind btw wel dat je errug tactisch je motorkap buiten de plaatjes hebt gehouden...
Benieuwd hoe dat opgelost hebt qua air-intake enzo....![]()
thanx, en alles is dik in orde hoor dat kan ik helemaal aan richard en remco overlatenantonio23 schreef:Ik heb al in tijden niet zo'n gaaf project meegemaakt. Maar dit is er weer 1 voor in het boekje onder de titel zeer geil.
Heb wel even een vraag, namelijk heb je er rekening mee gehouden dat het koppel ook gestegen is en dit dus meer krachten op het subframe , wielen assen, bouten en moeren enz. met zig mee brengt.
Voor de rest super
Zijn er afgelopen zaterdag geweest :PMista T schreef:Hoever zijn ze er al mee???
Heb je nog nieuwe foto's ??
Het maakt bij een turbo nauwelijks uit, een Turbo perst de lucht wel door het inlaat traject.Dutch Vitesse schreef:Ik zat zo te denken als een VVC inlaat op een nasp 1.6/ 1.8 vermogen op leverd doordat hij groter is zal hij op een turbo ook wel zijn steentje bijdragen.