Waarom niet gelijk een VVC inlaathuis, die werden hier toch in te koop aangeboden
218 T :o))
ff weer in het daarvoor bestemde topic
Zowiezo toch altijd eerst even het blok inrijden voordat je gaat chippen??artemis schreef:Zodra het definitief bekend is wat er gaat gebeuren vertel ik het in het desbetreffende topicZijn zelf ook nog aan orienteren eerst even afwachten hoe het verder verloopt de komende weken
- artemis
- MG-R Freak
- Berichten: 1981
- Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
- Woonplaats:
- Locatie: almere
- Contacteer:
SillyTC schreef:Ik vind btw wel dat je errug tactisch je motorkap buiten de plaatjes hebt gehouden...
Benieuwd hoe dat opgelost hebt qua air-intake enzo....![]()
-
tummeke
-
antonio23
Ik heb al in tijden niet zo'n gaaf project meegemaakt. Maar dit is er weer 1 voor in het boekje onder de titel zeer geil.
Heb wel even een vraag, namelijk heb je er rekening mee gehouden dat het koppel ook gestegen is en dit dus meer krachten op het subframe , wielen assen, bouten en moeren enz. met zig mee brengt.
Voor de rest super
Heb wel even een vraag, namelijk heb je er rekening mee gehouden dat het koppel ook gestegen is en dit dus meer krachten op het subframe , wielen assen, bouten en moeren enz. met zig mee brengt.
Voor de rest super
-
tummeke
-
Mista T
- MG-R Core
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Hoever zijn ze er al mee???
Heb je nog nieuwe foto's ??
Heb je nog nieuwe foto's ??
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- artemis
- MG-R Freak
- Berichten: 1981
- Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
- Woonplaats:
- Locatie: almere
- Contacteer:
thanx, en alles is dik in orde hoor dat kan ik helemaal aan richard en remco overlatenantonio23 schreef:Ik heb al in tijden niet zo'n gaaf project meegemaakt. Maar dit is er weer 1 voor in het boekje onder de titel zeer geil.
Heb wel even een vraag, namelijk heb je er rekening mee gehouden dat het koppel ook gestegen is en dit dus meer krachten op het subframe , wielen assen, bouten en moeren enz. met zig mee brengt.
Voor de rest super
- artemis
- MG-R Freak
- Berichten: 1981
- Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
- Woonplaats:
- Locatie: almere
- Contacteer:
Zijn er afgelopen zaterdag geweest :PMista T schreef:Hoever zijn ze er al mee???
Heb je nog nieuwe foto's ??
Ziet er allemaal top uit
Maar ze willen het allemaal tiptop in orde hebben en hebben
het heel druk met andere auto's die allemaal tussendoor komen,
dus vandaar dat het met mijn auto wat langer duurt, maar dat vind
ik niet erg want weet wel dat het allemaal heel netjes in orde wordt gemaakt
Menno en ik zijn aan het slopen van de A-stijl begonnen om de metertjes te monteren, wordt erg gaaf
en verder heb ik zaterdag daar half in de kreukels gelegen in mijn auto, om de draden van de tweeters eindelijk eens netjes achter het dashboard weg te werken
Heb geen tijd gehad om in mijn auto te rijden, dus nog geen idee hoe de dumpvalve klinkt en ook geen foto's gemaakt
Aankomend weekend auto halen ivm full-speed en dan zien we wel weer verder :P
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Het maakt bij een turbo nauwelijks uit, een Turbo perst de lucht wel door het inlaat traject.Dutch Vitesse schreef:Ik zat zo te denken als een VVC inlaat op een nasp 1.6/ 1.8 vermogen op leverd doordat hij groter is zal hij op een turbo ook wel zijn steentje bijdragen.
Bij een atmosferische motor wordt de lucht aangezogen en zijn luchtweerstand verlagende effecten een stuk groter(grote kleppen, cams, intake)
Maar het maakt wel degelijk "iets" uit, ook lijkt me een Alu-spruitstuk zoizo geschikter dan plastic bij gebruik van een turbo. Maar de originele is ook van plastic, dus blijkbaar wordt het allemaal niet heet genoeg.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!



