Dus ik ff de kappen achter het stuur verwijderd en jahoor, losse schroeven, die bleven haken.
De Rover dealer heeft voor de vorige eigenaar origineel stuur vervangen door een houten Nardi exemplaar.
De tuuter hadden ze toen alleen niet kunnen aansluiten, dus die hebben ze achter een knop op het dashboard gedaan. Das overigens zo irritant, want die vindt ik nooit in een paniek druk. Is al eens gebeurd. Of ik druk dus als ik alarmlichten aan zet op de toeter

De schroeven, waarvan er waarschijnlijk 1 is losgeschoten hield de metalen tuuter contact schijf vast aan een witte kunstof schijf. (denk ik)
Check de foto's:

Ik kreeg helaas het stuur er niet af, anders had ik tuuter schijf eruit gehaald. Moet ik nog wat doen of zo als de bout op de stuuras aan de voorkant van het stuur eraf gedraaid is? Lijkt wel of er aaan de achterkant ook nog wat vast zit.
Die 2 schroeven zijn dus via de achterkant van de witte schijf er door heen geboord en dan in de tuuterschijf, zodat ze gelijk draaide.
Op de onderste foto zie je duidelijk dat de kop van de schroef dus door de witteschijv heen gekomen is. De andere schroef zie je nog vastzitten, alleen is dit wel uit het gat geschoten van de tuuter schijf.
De schroef die door het witte kunstof is gebroken heb ik kunnen verwijderen, de ander moet ik maar afzagen, anders moet alles los.
Als ik het stuur eraf krijg, kan ook de tuuter contactschijf verwijderd worden.