Remschijven ROVER 200 BRM vervangen
Remschijven ROVER 200 BRM vervangen
Weet iemand hoe ik het beste mijn remschijven van mijn rover 200 BRM kan vervangen...? hoe kan ik dit als leek zijnde het beste zelf doen... en is dit te doen...?
ben ik mee eens, je kan kijken naar ebc remschijven heb ik ook gedaan, maar die prijs!!!Je schijven en blokken( altijd nieuwe blokken plaatsen op nieuwe schijven) vervangen als je een leek bent, lijkt mij niet z'n goed idee. Er kan niet echt veel fout aan gaan maar je remmen zijn redelijk belangrijk.
ik ga zelf voor deze
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-211-214-414 ... dZViewItem
(weet nu dat sommige mensen zullen zeggen dat ze nie goed zijn, maar zal het gauw genoeg zelf merken)[/quote]
kan je gemakkelijk zelf alleen is de vraag of je ze los zult krijgen zekerheid die krijg je ook niet bij de garage...... en hoe handig ben je ik weet zeker dat er voldoende mensen hier op het forum zijn die het al eens hebben gedaan
bij mijn austin healy heb ik zowel de schijven als alle andere onderdelen vervangen en los gehaald en die rijdt momenteel ook weer als een zonnetje en remt goed......
bij mijn austin healy heb ik zowel de schijven als alle andere onderdelen vervangen en los gehaald en die rijdt momenteel ook weer als een zonnetje en remt goed......
de remschijven loskrijgen... EEN TRUC DAARVOOR IS KEIHARD MET EEN HAMER EN EEN PASSENDE SCHROEVENDRAAIER EROP INSLAAN. DAARNA PAS LOSDRAAIEN!!! KRIJG JE ZE METEEN LOS. ZE ZITTEN NAMELIJK MET SPECIAAL SPUL VANUIT DE FABRIEK VAST DE SCHROEFJES.. OP de remschijven... dit is een soort speciale lijm. door dus met die hamer erop te slaan maak je die lijm als het ware door de trilling los... en kun je het zo losdraaien.