Remschijven ROVER 200 BRM vervangen

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

Remschijven ROVER 200 BRM vervangen

Bericht door pyara_pappoe »

Weet iemand hoe ik het beste mijn remschijven van mijn rover 200 BRM kan vervangen...? hoe kan ik dit als leek zijnde het beste zelf doen... en is dit te doen...?
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Heb ik iets gemist en heb je idd een BRM gekocht??
Na mijn vorige post in jou BRM topic nl niks meer hierover gehoord?
Welke is het nu geworden??
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
pyara_pappoe

Yeps,

Inderdaad een rover BRM gekocht:) mooi ding!! BEN ECHT VERLIEFD OP DAT DING:)
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

FOTO's en welke van alle BRM's is het nu geworden?
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
pyara_pappoe

zal foto's nog plaatsen. het is die van marktplaats.. van ene leo vloermans... uit haarlem.
lex

Bericht door lex »

Je schijven en blokken( altijd nieuwe blokken plaatsen op nieuwe schijven) vervangen als je een leek bent, lijkt mij niet z'n goed idee. Er kan niet echt veel fout aan gaan maar je remmen zijn redelijk belangrijk.
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

Je schijven en blokken( altijd nieuwe blokken plaatsen op nieuwe schijven) vervangen als je een leek bent, lijkt mij niet z'n goed idee. Er kan niet echt veel fout aan gaan maar je remmen zijn redelijk belangrijk.
ben ik mee eens, je kan kijken naar ebc remschijven heb ik ook gedaan, maar die prijs!!!

ik ga zelf voor deze

http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-211-214-414 ... dZViewItem

(weet nu dat sommige mensen zullen zeggen dat ze nie goed zijn, maar zal het gauw genoeg zelf merken)[/quote]
gekske

Bericht door gekske »

kan je gemakkelijk zelf alleen is de vraag of je ze los zult krijgen zekerheid die krijg je ook niet bij de garage...... en hoe handig ben je ik weet zeker dat er voldoende mensen hier op het forum zijn die het al eens hebben gedaan

bij mijn austin healy heb ik zowel de schijven als alle andere onderdelen vervangen en los gehaald en die rijdt momenteel ook weer als een zonnetje en remt goed......
pyara_pappoe

de remschijven loskrijgen... EEN TRUC DAARVOOR IS KEIHARD MET EEN HAMER EN EEN PASSENDE SCHROEVENDRAAIER EROP INSLAAN. DAARNA PAS LOSDRAAIEN!!! KRIJG JE ZE METEEN LOS. ZE ZITTEN NAMELIJK MET SPECIAAL SPUL VANUIT DE FABRIEK VAST DE SCHROEFJES.. OP de remschijven... dit is een soort speciale lijm. door dus met die hamer erop te slaan maak je die lijm als het ware door de trilling los... en kun je het zo losdraaien.
challenge
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door challenge »

locktide heet dat spul
Plaats reactie