18" te doen?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
HoRiZoN

18" te doen?

Bericht door HoRiZoN »

ff vraagske.
18 inch zou da te veel van het goede zijn? ik begrijp dat de wagen dan meer gaat zuipen.
1 van mijn serpent velgen zijn jammer genoeg krom gereden, ze zijn zo ver mogelijk recht gezet maar je blijft hinder hebben.
deze velgjes zijn wel ietwat speciaal en waren intertijd duur als optie, maar mijn oom kan er momenteel alleszins niet aan geraken, of tegen te veel euroke's.
dussss, ben opzoek naar een setje tweedehands velgen voor niet te veel geld en zo min mogelijk beschadigd natuurlijk. moeilijk te vinden!
Waarom een tweedehands, wel omdat ik vollebak verder wil doen met de mini , en al veel geld uitgegeven heb voor de zr kit en carpc en andere zaken.

Ik heb nu 5 spaaks 18ers op het oog, ze zijn 7,5j en steek 35. kerel vraagt er 450 euro voor maar ik heb al kunnen afdingen tot 300 euro's, ze hebben vrijwel geen schade, klein beetje borduurschade maar dit val te fixen.

heb een foto'shopje gemaakt, hier moet je een zr kit nog bij inbeelden om het totaalbeelt te krijgen.

Afbeelding

zeg maar eerlijk je mening he, zou ik beter uitkijken naar 16ers of 17ers ipv 18ers, of zou ik ze niet laten liggen?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Zonder de wielkasten te laten rollen gaat dat in ieder geval niet passen lijkt me.
Als je ze tweedehands koopt, kan je ze vast eerst wel even passen/proberen.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

ahzo ja.
mja, in engeland gooien ze er 18 of zelfs 19ers onder alsof het niets is.
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

mss da deze 16 inch cobra's wat zaligere zullen rijden, kan ik ook voor appel en ei krijgen
Afbeelding

greetz
challenge
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door challenge »

moet wel passen hoor.

ik heb een zr gehad en daar past zelfs 19 inch onder.
je moet alleen wel de juiste maten hebben steek en et
en hij mag niet aanlopen als je maximaal gaat insturen.

passen en meten dus.
Wows

Bericht door Wows »

18" is geen enkel probleem. Rijdt er al een jaar mee rond en heb nog niks gemerkt. Enige wat aan te raden is een setje verlagingsveren.

Groeten
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

mijn vraag is niet meer van toepassing, heb hier reeds setje 17ers liggen en verlaging is ook onderweg ;)
Plaats reactie