18 inch zou da te veel van het goede zijn? ik begrijp dat de wagen dan meer gaat zuipen.
1 van mijn serpent velgen zijn jammer genoeg krom gereden, ze zijn zo ver mogelijk recht gezet maar je blijft hinder hebben.
deze velgjes zijn wel ietwat speciaal en waren intertijd duur als optie, maar mijn oom kan er momenteel alleszins niet aan geraken, of tegen te veel euroke's.
dussss, ben opzoek naar een setje tweedehands velgen voor niet te veel geld en zo min mogelijk beschadigd natuurlijk. moeilijk te vinden!
Waarom een tweedehands, wel omdat ik vollebak verder wil doen met de mini , en al veel geld uitgegeven heb voor de zr kit en carpc en andere zaken.
Ik heb nu 5 spaaks 18ers op het oog, ze zijn 7,5j en steek 35. kerel vraagt er 450 euro voor maar ik heb al kunnen afdingen tot 300 euro's, ze hebben vrijwel geen schade, klein beetje borduurschade maar dit val te fixen.
heb een foto'shopje gemaakt, hier moet je een zr kit nog bij inbeelden om het totaalbeelt te krijgen.

zeg maar eerlijk je mening he, zou ik beter uitkijken naar 16ers of 17ers ipv 18ers, of zou ik ze niet laten liggen?