Hi, ik heb een vraagje waar wat spoed bij geboden is...
Ik heb een optie op een CRX Ecu uit '91/'92 met Mugen programmering van een 1.6 16v motor. Dat is dus dezelfde motor als in mijn 216GTi. Ik vroeg me af: past dit in mijn 216GTi zonder problemen?
Het levert nl. 10pk's extra en 20Nm extra koppel op... Thx alvast voor snelle reacties!
CRX ECU in 216GTi?
volgens mij moet dat gaan, meen me alleen te herinneren dat de D16Z5 een klopsensor heeft (japans blok) en de D16A8/9 niet, dus dan krijg je een error op de diagnostische led die op de computer zit.
is niet schadelijk, alleen ergerlijk. hij gaat dan niet in nood-loop oid.
heb er ook wel is naar gekeken, kon toen een japanse computer krijgen met agressievere ontstekingstiming en inspuiting.
is niet schadelijk, alleen ergerlijk. hij gaat dan niet in nood-loop oid.
heb er ook wel is naar gekeken, kon toen een japanse computer krijgen met agressievere ontstekingstiming en inspuiting.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Toch ervan af gezien, Mark? Waarom eigenlijk?Mark16v schreef:heb er ook wel is naar gekeken, kon toen een japanse computer krijgen met agressievere ontstekingstiming en inspuiting.
Ik sprak mr. B daarnet en hij is blijkbaar erg anti-chiptunen... "Je moet oude mensen niet harder proberen te laten lopen"

Dus ik zie er toch vanaf... Van die 120 euro koop wel wat anders leuks

Laatst gewijzigd door Pipmastah216GTi op zo jan 01, 2006 5:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
omdat hij op Ebay stond en een beetje te duur werd naar mijn idee...
mr Bosma is zowiezo niet zo van dat tunen haha maar ik stoor me er niet aan, ik kom elke keer weer met nieuwe dingen aanzeulen en laat daar lekker door hem erop schroeven
:P
mr Bosma is zowiezo niet zo van dat tunen haha maar ik stoor me er niet aan, ik kom elke keer weer met nieuwe dingen aanzeulen en laat daar lekker door hem erop schroeven

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.