Ik heb met zulke tuning niet de beste ervaringen. Ik had dan wel geen icon, maar een piggy back van FGA (is ongeveer gelijkaardig principe van tuning). Ook zij beloofden me een gelijkaardige pk-winst, maar na een bezoekje vorig jaar op de dyno, bleek ik geen enkele pk gewonnen te hebben, ondanks ik ook het gevoel had dat hij beter ging. Het zit hem meestal tussen de oren, omdat dat spul 400 euro had gekost (minder als de ICON), en ik dacht het echt wel te voelen,....niet dus !!!
Striker kan hier getuigen !
Wat niet wil zeggen dat zo'n piggybags niet werken, echter alleen op een turbomotor, daar wordt wat met de turbodruk en mengsel IMO gespeeld. Op mijn Volvo S70 TDI had ik immers een powerbox met schakelaar. Dit gaf me op de bank bijna 30 pk meer

, maar ook een rookwolk bij acceleratie
Een bekende Belgische tuner zei me onlangs dat zo'n tuning echt niet geschikt is voor een F. Hij kon er met chips, powerboxen etc, maar enkele pk's meer uithalen, en dat voor veel geld.
Ik hoop voor u, 100% rockford, dat ik ongelijk heb, want het zou zonde zijn van het geld. Ga in ieder geval eerst zo eens op de testbank, alvorens nog andere mods uit te voeren, opdat je weet of je al dan niet winst deed. Zo niet, kan je misschien nog je geld terug vorderen, indien je het blad met resultaten van de dyno kan voorleggen.