Grille R600

618 620 623 820 825 827
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Grille R600

Bericht door pagan »

Ik moet eigenlijk DD een flinke kus geven omdat ie deze foto nam en postte, ... maar dat doe ik maar niet.

Afbeelding

Horen jullie me al afkomen? Past deze motorkap en vooral deze grille op een Rover 600 neus?????

Ik hoor t graag.

Grtz, Pagan
Afbeelding
Junktroep

Bericht door Junktroep »

Die motorkap ziet er wel strak uit, die grille vind ik echter niet zo mooi, en om over die voorbumper maar te zwijgen ;)
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

wat is dat, een accord?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Idd een Accord. T type waarmee de 600 normaal gezien meer dan verwant is.

Grtz, Pagan
Afbeelding
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Re: Grille R600

Bericht door Järv »

pagan schreef:Ik moet eigenlijk DD een flinke kus geven omdat ie deze foto nam en postte, ... maar dat doe ik maar niet.
Je kan Annemieke een dikke kus geven ... want zij vond 'm zo mooi dat er foto's van gemaakt MOESTEN worden.

Hier nog een van de neus:
Afbeelding
en die andere wat groter:
Afbeelding

Volgens mij is het een standaard accord motorkap met opgelaste booskijkers en een erin geplamuurde grill.
Dus het betere DIY en boetseer werk zeg maar :mrgreen:

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Gebruikersavatar
MoRaX
MG-R Freak
Berichten: 1315
Lid geworden op: do okt 30, 2003 12:42 am
Woonplaats: IJsselstein

Bericht door MoRaX »

Vraag me af wat de licht-opbrengst nog is van die koplampen! :|
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Re: Grille R600

Bericht door pagan »

Rover schreef:Je kan Annemieke een dikke kus geven ... want zij vond 'm zo mooi dat er foto's van gemaakt MOESTEN worden.
Nou dat zie ik al meer zitten :P

Ik vroeg me af of die motorkap past op de Rover 600 en of t mogelijk zou zijn zo'n boze blik op de mijne te zetten. :mrgreen: Would be evil!!

Cheers Pagan

BTW - welke koplampen?
Afbeelding
roverdude

Bericht door roverdude »

De koplampen van die accord lopen iets schuiner denk ik, dus het zal nie lukken vrees ik.
Persoonlijk vind ik de boze look een beetje overdreven. Een kleinere boze look zou niet misstaan.


Ps. Als ge uw wimpers niet meer nodig hebt... laat ietske weten é ;)


Greetz roverdude
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Daar vreesde ik al voor. Ik heb echter een andere optie achter de hand, maar dan mag ik veel €€€ uit mn zakken kloppen vrees ik. Ik zie wel.

Je bent de eerste die er van zal weten als de wimpers weggaan. ;)

cheers Pagan
Afbeelding
mart

Bericht door mart »

Afbeelding
ik zie wel liever jouw velgen zou ik de mijne ook kunnen laten verchromen en bij wie laat het me even weten
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

david kijk hier eens na
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 20222&rd=1

see ya,

Robert
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

No offence hoor maar dat vind ik dus ècht spuuglelijk... Bah. (die van e-bay dus) ;oP
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
roverdude

Bericht door roverdude »

Sommige stukken van die kit vind ik toch goed meevallen hoor. Bijna alles behalve de kofferspoiler eigenlijk. Een ander kleur zou ook niet misstaan.

Al een geluk dat smaken verschillen, anders reden we allemaal met dezelfde wagen ;)


Greetz roverdude
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Robert-220TC schreef:david kijk hier eens na
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 20222&rd=1
He Robert, ik had deze kit dus gisteren al gewonnen voor 499£. Vandaag staat ie er weer op voor 500£. Eergisteren stond ie aan 700£. Ik had een bod gedaan omdat ik interesse had in een paar onderdelen en daar een mailtje voor gestuurd. Antwoord gekregen dat ik maar een bod op ebay moest doen en dan zouden we een prijs afspreken over wat ik nodig had. Vandaag een mailtje gekregen dat ik al die tijd met de broer van de koper had gemaild en dat de kit in 1 stuk te koop staat. Er valt dus niet over te onderhandelen. :roll: Laat dus maar. Ik zal t zelf wel bij Autofashion proberen bestellen.
SillyTC schreef:No offence hoor maar dat vind ik dus ècht spuuglelijk... Bah. (die van e-bay dus) ;oP
Mij was t dan ook maar te doen om de raamspoiler en de achterlichten; die wil ik nl verbouwen met Hella elementen. Voorbumper is ook leuk, maar de portkosten gaan te hoog oplopen dan. Vooral de extra splitters en de kofferspoiler maken t niet mooi. De rest valt mee hoor.
mart schreef:Afbeelding
ik zie wel liever jouw velgen zou ik de mijne ook kunnen laten verchromen en bij wie laat het me even weten
Chromeren is duur. Koop je liever een set Chroom velgen dan. Ik weet er een set hele mooie chroomvelgen staan met 4x114.3 en ET 40. Zit enkel een smaller bandje op (35 ipv 40) op, maar daar maken jullie in Nl blijkbaar minder prblemen over. Ze hebben 3.000km gereden. Ik kan er wel eens naar vragen als je dat wil.

Afbeelding

Cheers Pagan
Afbeelding
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Reactie van Geraint UK op Rovertech. Iemand - die duidleijk nu biedt op de kit - vroeg wie iets kocht van Autofashion en hoe t gesteld is met de kwaliteit.
GeraintUk schreef:yes i did, and after 13 weeks of failed deliveries and promises, i right lump of turd turned up.
quality would of been better done at the hands of a himalayan blind yeti
Misschien best dat die kerel niet wil verkopen. Haalt op ebay trouwens niet zo 'n goede commentaren. Vooral niet op dingen die hij verkocht heeft.

Grtz, Pagan
Afbeelding
mart

Bericht door mart »

pagan schreef: He Robert, ik had deze kit dus gisteren al gewonnen voor 499£. Vandaag staat ie er weer op voor 500£. Eergisteren stond ie aan 700£. Ik had een bod gedaan omdat ik interesse had in een paar onderdelen en daar een mailtje voor gestuurd. Antwoord gekregen dat ik maar een bod op ebay moest doen en dan zouden we een prijs afspreken over wat ik nodig had. Vandaag een mailtje gekregen dat ik al die tijd met de broer van de koper had gemaild en dat de kit in 1 stuk te koop staat. Er valt dus niet over te onderhandelen. :roll: Laat dus maar. Ik zal t zelf wel bij Autofashion proberen bestellen.
Mij was t dan ook maar te doen om de raamspoiler en de achterlichten; die wil ik nl verbouwen met Hella elementen. Voorbumper is ook leuk, maar de portkosten gaan te hoog oplopen dan. Vooral de extra splitters en de kofferspoiler maken t niet mooi. De rest valt mee hoor.
Chromeren is duur. Koop je liever een set Chroom velgen dan. Ik weet er een set hele mooie chroomvelgen staan met 4x114.3 en ET 40. Zit enkel een smaller bandje op (35 ipv 40) op, maar daar maken jullie in Nl blijkbaar minder prblemen over. Ze hebben 3.000km gereden. Ik kan er wel eens naar vragen als je dat wil.

Afbeelding

Cheers Pagan
laat het maar even weten over die velgen hoeveel inch zijn ze trouwens
Plaats reactie