Horen jullie me al afkomen? Past deze motorkap en vooral deze grille op een Rover 600 neus?????
Ik hoor t graag.
Grtz, Pagan
Je kan Annemieke een dikke kus geven ... want zij vond 'm zo mooi dat er foto's van gemaakt MOESTEN worden.pagan schreef:Ik moet eigenlijk DD een flinke kus geven omdat ie deze foto nam en postte, ... maar dat doe ik maar niet.
Nou dat zie ik al meer zitten :PRover schreef:Je kan Annemieke een dikke kus geven ... want zij vond 'm zo mooi dat er foto's van gemaakt MOESTEN worden.
He Robert, ik had deze kit dus gisteren al gewonnen voor 499£. Vandaag staat ie er weer op voor 500£. Eergisteren stond ie aan 700£. Ik had een bod gedaan omdat ik interesse had in een paar onderdelen en daar een mailtje voor gestuurd. Antwoord gekregen dat ik maar een bod op ebay moest doen en dan zouden we een prijs afspreken over wat ik nodig had. Vandaag een mailtje gekregen dat ik al die tijd met de broer van de koper had gemaild en dat de kit in 1 stuk te koop staat. Er valt dus niet over te onderhandelen.Robert-220TC schreef:david kijk hier eens na
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 20222&rd=1
Mij was t dan ook maar te doen om de raamspoiler en de achterlichten; die wil ik nl verbouwen met Hella elementen. Voorbumper is ook leuk, maar de portkosten gaan te hoog oplopen dan. Vooral de extra splitters en de kofferspoiler maken t niet mooi. De rest valt mee hoor.SillyTC schreef:No offence hoor maar dat vind ik dus ècht spuuglelijk... Bah. (die van e-bay dus)
Chromeren is duur. Koop je liever een set Chroom velgen dan. Ik weet er een set hele mooie chroomvelgen staan met 4x114.3 en ET 40. Zit enkel een smaller bandje op (35 ipv 40) op, maar daar maken jullie in Nl blijkbaar minder prblemen over. Ze hebben 3.000km gereden. Ik kan er wel eens naar vragen als je dat wil.
Misschien best dat die kerel niet wil verkopen. Haalt op ebay trouwens niet zo 'n goede commentaren. Vooral niet op dingen die hij verkocht heeft.GeraintUk schreef:yes i did, and after 13 weeks of failed deliveries and promises, i right lump of turd turned up.
quality would of been better done at the hands of a himalayan blind yeti
laat het maar even weten over die velgen hoeveel inch zijn ze trouwenspagan schreef: He Robert, ik had deze kit dus gisteren al gewonnen voor 499£. Vandaag staat ie er weer op voor 500£. Eergisteren stond ie aan 700£. Ik had een bod gedaan omdat ik interesse had in een paar onderdelen en daar een mailtje voor gestuurd. Antwoord gekregen dat ik maar een bod op ebay moest doen en dan zouden we een prijs afspreken over wat ik nodig had. Vandaag een mailtje gekregen dat ik al die tijd met de broer van de koper had gemaild en dat de kit in 1 stuk te koop staat. Er valt dus niet over te onderhandelen.Laat dus maar. Ik zal t zelf wel bij Autofashion proberen bestellen.
Mij was t dan ook maar te doen om de raamspoiler en de achterlichten; die wil ik nl verbouwen met Hella elementen. Voorbumper is ook leuk, maar de portkosten gaan te hoog oplopen dan. Vooral de extra splitters en de kofferspoiler maken t niet mooi. De rest valt mee hoor.
Chromeren is duur. Koop je liever een set Chroom velgen dan. Ik weet er een set hele mooie chroomvelgen staan met 4x114.3 en ET 40. Zit enkel een smaller bandje op (35 ipv 40) op, maar daar maken jullie in Nl blijkbaar minder prblemen over. Ze hebben 3.000km gereden. Ik kan er wel eens naar vragen als je dat wil.
Cheers Pagan