Op vakantie + APK

111 114 Metro Mini
Plaats reactie
Foxtrot

Op vakantie + APK

Bericht door Foxtrot »

Hey mensen,

Mijn Rovertje is vandaag voor de keuring gegaan en is goedgekeurd, ik kan met gerust hard op vakantie! Ik ga zondagnacht richting de Vendée, da's zuidwest-Frankrijk. Met 3 man in m'n 114 + tenten etc. Dat wordt wat! :)

Voordat ie voor de keuring ging heb ik de remblokken maar vast vervangen, die waren echt op. De mensen die bij de 100-serie meeting waren poosje terug weten wel waarom :lol:

M'n auto is goedgekeurd met enkele opmerkingen:
- kleine lekje bij een flens van de kat (gefixed)
- ze waren niet zo dol op de twinleds, maar nadat ik had uitgelegd dat ze gewoon wit (/blauw) zijn als ik ze standaard aanzet waren ze tevreden. Ze waren er dus wel achter gekomen zondat dat ik er iets over had gezegd!
- spatbordscherm links achter is toch rotter dan ik dacht, is net geen apk punt, maar moet ik wel ff naar kijken.
- mn rechtspiegel is gebarsten, ook geen apk punt omdat die spiegel niet verplicht is. Ik moet nog steeds 't spiegeltje ophalen bij Niek, maar nu ik in Baarn woon gaat dat wat lastiger :)

Nou, ik ben uitgeluld. Zondagnacht vertrek ik voor een krappe 2 weken, misschien kan ik nog wat spannende actiefoto's maken van mn auto in Frankrijk!

Cya,
Robert
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Mooi dat de auto (redelijk) probleemloos door de APK is gekomen.

Heel veel plezier in Frankrijk!!
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Re: Op vakantie + APK

Bericht door MGPete »

Foxtrot schreef: Ik ga zondagnacht richting de Vendée, da's zuidwest-Frankrijk.
Bij mij zit de Ve'n dée bijna op de hoek :mrgreen:
Foxtrot schreef:Met 3 man in m'n 114 + tenten etc. Dat wordt wat! :)
Moet lukken.
Wij zijnooit met z'n vieren in een Fiat Pinda naar Hongarije gereje, met aanhangwagen :?

Anywayz... veel plezier :D

C Ya
Pete - die over vijf minuten z'n PC uitgooit en ook drie en een halve week vakantie gaat vieren 8)
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

Mooi man... die van mij moet ook over 1,5 maandjes... :)
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
ironman

Re: Op vakantie + APK

Bericht door ironman »

Foxtrot schreef:)
- ze waren niet zo dol op de twinleds, maar nadat ik had uitgelegd dat ze gewoon wit (/blauw) zijn als ik ze standaard aanzet waren ze tevreden. Ze waren er dus wel achter gekomen zondat dat ik er iets over had gezegd!
Nooit gedacht dat ze die zouden ontdekken!!
Nou de mijne moet dinsdag.
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Owja en ik had een CO uitstoot van 0,30 - volgens de garage iets aan de hoge kant. Iemand daar ervaring mee?
anton GTa 16v

Bericht door anton GTa 16v »

Foxtrot ik ben net twee weken terug van Vakantie.

De 114 heeft 3000km in 1 week gered, op een kapotte radiator vin motortje na. Die was al kapot voordat ik italie in reed. Maar voor de rest ........ :bangin: .......

114 is echt op de raarste plekken geweest dat had de renault een tijdje geleden niet gered
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Ik ben terug! Het Rovertje heeft het zonder problemen gedaan, bijna 3.000 km in een dikke week. Auto was alleen wel wat te zwaar, 3 man en de auto HELEMAAL volgestouwd met spul (tenten, stoelen, tassen etc.).

In België was het oppassen met de klotewegen, de achterwielen liepen een paar keer aan :(

Maar ik ben er weer! Later vandaag of morgen geef ik wel een link naar het fotoalbum met iets van 200 foto´s waaronder wat mooie foto's van m'n auto :P

Greetz,
Robert
Plaats reactie