Mijn Rovertje is vandaag voor de keuring gegaan en is goedgekeurd, ik kan met gerust hard op vakantie! Ik ga zondagnacht richting de Vendée, da's zuidwest-Frankrijk. Met 3 man in m'n 114 + tenten etc. Dat wordt wat!

Voordat ie voor de keuring ging heb ik de remblokken maar vast vervangen, die waren echt op. De mensen die bij de 100-serie meeting waren poosje terug weten wel waarom

M'n auto is goedgekeurd met enkele opmerkingen:
- kleine lekje bij een flens van de kat (gefixed)
- ze waren niet zo dol op de twinleds, maar nadat ik had uitgelegd dat ze gewoon wit (/blauw) zijn als ik ze standaard aanzet waren ze tevreden. Ze waren er dus wel achter gekomen zondat dat ik er iets over had gezegd!
- spatbordscherm links achter is toch rotter dan ik dacht, is net geen apk punt, maar moet ik wel ff naar kijken.
- mn rechtspiegel is gebarsten, ook geen apk punt omdat die spiegel niet verplicht is. Ik moet nog steeds 't spiegeltje ophalen bij Niek, maar nu ik in Baarn woon gaat dat wat lastiger

Nou, ik ben uitgeluld. Zondagnacht vertrek ik voor een krappe 2 weken, misschien kan ik nog wat spannende actiefoto's maken van mn auto in Frankrijk!
Cya,
Robert