Achterbumper demonteren
- Sander02
- MG-R Freak
Achterbumper demonteren
Is het heel makkelijk om even het achterbumper te verwijderen of moet je de auto daarvoor op een krik zetten en op allemaal moelijke plekken schroeven losdraaien?
Oftwel, kan ik dit zo ff doen op het parkeerplein.
Ik wil em namelijk er weer mooi op proberen te zetten. Een vorige eigenaar heeft er een aanrijdingkje ofzo meegehad en daardoor steekt het bumper aan de linker zijkant wat uit en zit er nog een lelijke ruimte tussen 2 delen.
Ik dacht als ik nu misschien een bepaald schroefgaatje ietsje uitvijl ofzo,
de bumper weer als vanouds passend krijg.
Oftwel, kan ik dit zo ff doen op het parkeerplein.
Ik wil em namelijk er weer mooi op proberen te zetten. Een vorige eigenaar heeft er een aanrijdingkje ofzo meegehad en daardoor steekt het bumper aan de linker zijkant wat uit en zit er nog een lelijke ruimte tussen 2 delen.
Ik dacht als ik nu misschien een bepaald schroefgaatje ietsje uitvijl ofzo,
de bumper weer als vanouds passend krijg.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
moet zeker lukken op de parkeerplein.
Echter een goede krik/brug maken het wel makelijker natuurlijk!
Echter een goede krik/brug maken het wel makelijker natuurlijk!
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- Moderator
- Contacteer:
In ieder geval zit er een schroefje in elke wielkast ... een aantal onderop ... een aantal boven op ... maar ik ben ff vergeten of er onder de achterlichten nog wat zit.
Maar als je je ff boos maakt zou je met goed gereedschap en het geluk dat het niet allemaal zit vastgerot binnen een half uur je achterbumper los kunnen hebben .. op een parkeer terrein ... op brug nog sneller.
Terug plaatsen is zelfs makkelijker omdat je dan weet wel schroefje waar zit
succes
Maar als je je ff boos maakt zou je met goed gereedschap en het geluk dat het niet allemaal zit vastgerot binnen een half uur je achterbumper los kunnen hebben .. op een parkeer terrein ... op brug nog sneller.
Terug plaatsen is zelfs makkelijker omdat je dan weet wel schroefje waar zit

succes
You can go fast ... but I can go anywhere.