Achteruit
-
Rob 416 Si
Achteruit
Hoi,
Man man, ik zag laatst een topic waarin iemand vertelde dat zijn achter uit nogal slecht was en toen heb ik gezegd dat die van mij perfecto werkt.
Nou dat wil ik bij deze terugnemen want hij schiet idd vaak uit zijn achteruit, niet ernstig maar wel irritant.
Weet iemand hoe dit eigenlijk komt? Andere verbinding bij achteruit? Iemand?
Mvgr,
Rob.
Man man, ik zag laatst een topic waarin iemand vertelde dat zijn achter uit nogal slecht was en toen heb ik gezegd dat die van mij perfecto werkt.
Nou dat wil ik bij deze terugnemen want hij schiet idd vaak uit zijn achteruit, niet ernstig maar wel irritant.
Weet iemand hoe dit eigenlijk komt? Andere verbinding bij achteruit? Iemand?
Mvgr,
Rob.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
is een kwaal van de gebruikte versnellingsbak de R65, zit op alle 1.1, 1.4 en 1.6 k-serie motoren.
Zeker niet ernstig, er gaat niets kapot ofzo. Kan wel lastig zijn, sommige bakken hebben er heel veel last van anderen niet of bijna niet.
Zeker niet ernstig, er gaat niets kapot ofzo. Kan wel lastig zijn, sommige bakken hebben er heel veel last van anderen niet of bijna niet.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
Texron
Is niet erg handig dat hij eruit schiet heb ik ook gehad bij de garage vertelde ze me dat dat te maken had met een of ander lager was te vervangen maar was nogal prijzig dus niet vervangen want ik kon wel wat leukers met dat geld doen. Uiteindelijk ging mijn bak helemaal stuk of het er nu mee te maken hed weet ik niet maar met de nieuwe bak heb ik er gelukkig geen last meer van.
Ik hoop dat jij niet hetzelfde probleem gaat krijgen als dat ik had
Groeten van Texel
Ik hoop dat jij niet hetzelfde probleem gaat krijgen als dat ik had
Groeten van Texel
-
jan_dakpan
-
Ewout
-
DJ
-
stephan