Achteruit

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Rob 416 Si

Achteruit

Bericht door Rob 416 Si »

Hoi,

Man man, ik zag laatst een topic waarin iemand vertelde dat zijn achter uit nogal slecht was en toen heb ik gezegd dat die van mij perfecto werkt.

Nou dat wil ik bij deze terugnemen want hij schiet idd vaak uit zijn achteruit, niet ernstig maar wel irritant.

Weet iemand hoe dit eigenlijk komt? Andere verbinding bij achteruit? Iemand?

Mvgr,
Rob.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

is een kwaal van de gebruikte versnellingsbak de R65, zit op alle 1.1, 1.4 en 1.6 k-serie motoren.

Zeker niet ernstig, er gaat niets kapot ofzo. Kan wel lastig zijn, sommige bakken hebben er heel veel last van anderen niet of bijna niet.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Texron

Bericht door Texron »

Is niet erg handig dat hij eruit schiet heb ik ook gehad bij de garage vertelde ze me dat dat te maken had met een of ander lager was te vervangen maar was nogal prijzig dus niet vervangen want ik kon wel wat leukers met dat geld doen. Uiteindelijk ging mijn bak helemaal stuk of het er nu mee te maken hed weet ik niet maar met de nieuwe bak heb ik er gelukkig geen last meer van.
Ik hoop dat jij niet hetzelfde probleem gaat krijgen als dat ik had

Groeten van Texel
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Volgens mij was dat andere topic dat ie er niet uit schoot maar dat ie er niet goed in zat...Dan zit ie er voor de helft in zeg maar en dat heb je dat tandenpoets-geluid.

Maar bij jou schiet ie eruit terwijl hij er wel goed in zat (toch?)...
Ewout

Bericht door Ewout »

Nee dat andere topic ging er ook over dat ie er uit schiet (de achteruit dan) :mrgreen:
Rob 416 Si

Bericht door Rob 416 Si »

Ja, hij schiet er gewoon uit.
Ewout

Bericht door Ewout »

die kwaal heb ik ook dus maar de beste manier is om hem gewoon in de versnelling gedrukt te houden tot je rijdt (beetje omslachtig maar werkt wel)

mzzls :P
mgron
MG-R Freak

Bericht door mgron »

wat jan zegt klopt ook bij mij gebeurt dat wel eens dat hij er niet goed in zit even de koppeling loslaten en weer intrapen en dan is het weer klaar
Greets mgron

Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23 :thumb:
DJ

Bericht door DJ »

Heb het probleempje ook soms, maar als ik goed begrijp kan het geen schade aan de bak veroorzaken?

Mazzel Daan.
stephan

Bericht door stephan »

dat probleem ken ik ook. die van mij (nu 69.000 km) zit ook vaak voor de helft in z'n achteruit. Inderdaad, tegenhouden als je achteruit rijdt werkt het beste...

suc6 ermee
Plaats reactie