In mijn rechterachter portier is iets afgebroken.
Mijn ruit ging al erg stroef, dus ik gebruikte hem eigenlijk nooit.
Een maat van mij die achterin zat deed dat wel, en nu hoor je het motortje wel lopen, maar de ruit beweegt niet, heeft ook geen weerstand meer.
Ik moet als ik een stuk heb gereden met de hand het raam omhoog doen, cm of 10.
Iemand een idee?
Achterruit motor iets afgebroken :(
Dat zijn die klemmetjes/houdertjes waarmee het raam omhoog en omlaag gebracht wordt door het motortje. Dat zijn clips gemaakt van ultra slap plastic en die willen idd wel eens afbreken.
Je kunt dit zelf repareren, als je het laat doen door de garage, gaan de meeste kosten zitten in het repareren. Het Honda systeem is hetzelfde als het Rover systeem, misschien dat het dus wat goedkoper kan als je wat rondkijkt.
Gr. Tomas
Je kunt dit zelf repareren, als je het laat doen door de garage, gaan de meeste kosten zitten in het repareren. Het Honda systeem is hetzelfde als het Rover systeem, misschien dat het dus wat goedkoper kan als je wat rondkijkt.
Gr. Tomas

Ja, die prijs zou best kunnen, maar dat ding dat af is gebroken is WEL los te verkrijgen. Ik heb het ding een jaar geleden vervangen.
Een vriend van me heeft een Honda Accord, en bij hem is het ding ook afgebroken en hij heeft hem gelijmd. Nou weet ik niet of dat lukt in jouw geval maar bij hem zit het nog steeds vast na een half jaar.
Anders de Honda dealer eens proberen
Gr. Tomas
Een vriend van me heeft een Honda Accord, en bij hem is het ding ook afgebroken en hij heeft hem gelijmd. Nou weet ik niet of dat lukt in jouw geval maar bij hem zit het nog steeds vast na een half jaar.
Anders de Honda dealer eens proberen

Gr. Tomas