Dennisbij schreef:Nou vandaag me er maar eens verder in verdiept. De luchmassameter was al vervangen dus die kon het niet zijn. Bij Versnellingsbakspecialist in Wormerveer de boel maar eens laten uitlezen maar ook dat gaf geen resultaat. Het enige wat niet te herleiden was, was de foutcode P100 maar zelf de specialist wist niet wat dat was.
Verder nog even contact gezocht met de Roverdealer in Drachten maar die blijft volhouden dat het aan de bak moet liggen. Wormerveer beweerd echter dat dat het juist niet kan zijn omdat de bak het ook in zijn achteruit hetzelfde gedrag vertoont.
Als suggestie werd er nog gegeven dat ik de vacuumslangetjes maar eens na moest kijken of dat er wellicht een turboklep bleef hangen. Daar kan je niet zo heel veel natuurlijk. Das het zelfde advies als " het zal wel aan je motorblok liggen.
Wie o wie helpt mij?
Oh, het moet ook nog allemaal eens op een holletje want volgende week zondag moet ik richting Italie

Kan het niet zijn zou ik niet zeggen, het gebeurt wel eens dat een nieuwe ook niet goed is. Even de stekker loshalen van de lmm biedt zekerheid.
Rijdt de auto met de stekker los perfect, dan is de luchtmassameter defect. Blijft het niet lekker rijden dan is het niet je lmm.
Overigens heb ik wel eens gehad dat het vermogen idd ook minder was, en bij achteruit rijden (als je wat omhoog achteruit moest), de uto het niet trok en afsloeg. Bij mij was het toen een slang van de turbo.
Bel anders [reclame on]Richard van Noort[reclame off]

even, die weet het vaak al van buiten wat het kan zijn.