Mijn 214 single point injectie loopt 1100 - 1200 toeren stationair.
Hij loopt het wel strak dus zonder schommelingen.
Voor dat ik hier een hele dag aan besteed weet iemand waar ik het zou moeten zoeken?
Het is ontstaan na een revisie dus alles is uit elkaar geweest.
1.4 SPI te hoog stationair
1.4 SPI te hoog stationair
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Idd eerst moet de motor warm zijn. Als het bij een warme motor nog steeds te hoog is, dan de stationair schroef een beetje terug draaien(en/of de gaskabel zelf).
Als het nog gesteeds te hoog is, dan de IACV dichtstoppen (en daarmee zeker stellen dat hij dicht zit) en navelante luchtleidingen.
Dan vacuumslangetjes richting ECU schoonmaken (dit is voor de MAP sensor die in je ECU zit), als laatste de Lambda-sensor. En dan ben ik wel door mijn ideeen heen.
Als het nog gesteeds te hoog is, dan de IACV dichtstoppen (en daarmee zeker stellen dat hij dicht zit) en navelante luchtleidingen.
Dan vacuumslangetjes richting ECU schoonmaken (dit is voor de MAP sensor die in je ECU zit), als laatste de Lambda-sensor. En dan ben ik wel door mijn ideeen heen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!