Pastut misschien?
Pastut misschien?
Heren, dames ook, ik heb een vraag.
Ik kan 4 velgen met winterbanden lenen van een kennis , maar de velgen passen op een Rover 25 dus 14 inch, jaja ik weet dat de ZR op 17 staat, maar ik hoef er niet de hele winter mee te rijden, alleen ff een lang weekend naar Duitsland. Is dat te doen dus? Rekening houdend met de standaard maat van de remschijven/klauwen.
Ik kan 4 velgen met winterbanden lenen van een kennis , maar de velgen passen op een Rover 25 dus 14 inch, jaja ik weet dat de ZR op 17 staat, maar ik hoef er niet de hele winter mee te rijden, alleen ff een lang weekend naar Duitsland. Is dat te doen dus? Rekening houdend met de standaard maat van de remschijven/klauwen.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
15" staal is goed aan tekomen, en moet eigenlijk wel passen. 15"LM kan zoals Mark zegt wel eens niet passen, maar 15" staal wel. Stale velgen zijn enorm dun, dus hebben ze t.o.v. LM enorm veel ruimte aan de binnenkant.
Denk dat je op marktplaats binnen no-time een geschikt setje te pakken hebt.
vraag me alleen wel een beetje af hoe het zit met duitse wetgeving, voor mijn auto bv zijn geen winterbanden in de juiste maat, maar de duitse wetgeving eist winterbanden ook voor buitenlanders. En ze eisen de juiste(fabrieks) maat.(voor duitsers in iedergeval)
Wat dus inhoud dat ik met mijn auto nooit meer in de wintermaanden naar duitsland mag komen. Want ik moet minimaal 14" hebben vanwege de remmen, en in 14" is er geen winterband plat genoeg om in mijn wielkast te passen. (denk dat het met 13" ook al niet eens meer kan)
Denk dat je op marktplaats binnen no-time een geschikt setje te pakken hebt.
vraag me alleen wel een beetje af hoe het zit met duitse wetgeving, voor mijn auto bv zijn geen winterbanden in de juiste maat, maar de duitse wetgeving eist winterbanden ook voor buitenlanders. En ze eisen de juiste(fabrieks) maat.(voor duitsers in iedergeval)
Wat dus inhoud dat ik met mijn auto nooit meer in de wintermaanden naar duitsland mag komen. Want ik moet minimaal 14" hebben vanwege de remmen, en in 14" is er geen winterband plat genoeg om in mijn wielkast te passen. (denk dat het met 13" ook al niet eens meer kan)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
quote http://www.autoblog.nl/archive/2005/12/ ... op_eigen_r
Dus Kok als je nog genoeg profiel hebt zou ik gewoon op je zomerbanden gaan.Een veelgestelde vraag onder met name de wintersportgangers is of winterbanden in Duitsland nu verplicht zijn. Op zich zijn de winterbanden niet verplicht, maar het niet gebruiken van winterbanden kan wel sneller leiden tot medeaansprakelijkheid voor een ongeval en strafrechtelijke vervolging. De Duitse overheid stelt immers dat een bestuurder met een auto zonder winterbanden in winterse omstandigheden minder goed kan reageren op situaties en daardoor een ongeval niet kan voorkomen…
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Dat denk ik van niet, want de 14" stalen passen maar net over de 262's. Maar 15" staal moet passen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
-
- The Big Boss
is volgens mij een stalen 15"
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland