1) Gisteren een andere gasklep gemonteerd, 52mm alu. Werkt mooi, auto lijkt iets sneller te reageren op het gaspedaal. Maar wat me nu gebeurd is dat de auto stationair meestal normaal 1000 toeren draait, maar af en toe 1500 (zowel koud als warm)... Andere momenten wil ik schakelen, dus trap de koppeling in. Blijven de toeren gelijk, terwijl ik toch echt het gas los heb. Als ik dan even wacht zie je heel langzaam de toeren toch terug zakken. Maar soms gaat het ook wel normaal, koppeling in en gas los, toeren weg. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat er iets blijft hangen, maar ik heb geen idee wat. De klep leek goed te sluiten voordat ik hem monteerde en ook krachtig te sluiten door de veer die er op zit... Ik heb na het monteren ook de auto op contact gehad en een paar keer de gaspedaal ingedrukt en vastgehouden om de computer bij te laten werken, precies zoals het hier ergens anders op de site staat... Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Of stelt dit vanzelf nog bij en heeft de computer gewoon tijd nodig?
2) Ander probleem is er sinds een paar weken. Als ik de auto uit zet blijft mijn ventilator (net achter de radiateur) door draaien voor een paar seconden (tijd verschilt van 1 tot 30 sec). De auto is op die momenten niet warmer dan half volgens de wijzer. Dus oververhitting kan het ook niet zijn. Tijdens het rijden merk ik verder ook niks. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Sorry voor de hoeveelheid tekst, maar wil het wel graag weten...voordat er weer een Rover afgevoerd moet worden