Versnellingspook inkorten...
Versnellingspook inkorten...
Ik heb laatst een nieuwe pookknop gekocht en deze er gisteren opgezet. Ziet er mooi uit, maar het probleem is nu dat de knop een stuk hoger eindigt dan de originele en dat rijdt niet fijn en ik kan de radio niet makkelijk meer bedienen!
Ik moet de zak er omheen toch nog vernieuwen, dus ik dacht, misschien kan ik de knop er ff afhalen, een stukje (3 a 4 cm) er af zagen/slijpen en dan nieuw schroefdraad er op tappen...
Is dit mogelijk? Of is het staal zo hard dat er geen beginnen aan is?
Is het verstandig? Of heb ik dan ook grote kans dat de rest van de versnellingsbak naar de knoppen gaat (rotzooi dat er in kan vallen/verkeerde bewegingen tijdens het bewerken?)
Hoop dat iemand mij hier wat over kan vertellen. Al vast bedankt.
Ik moet de zak er omheen toch nog vernieuwen, dus ik dacht, misschien kan ik de knop er ff afhalen, een stukje (3 a 4 cm) er af zagen/slijpen en dan nieuw schroefdraad er op tappen...
Is dit mogelijk? Of is het staal zo hard dat er geen beginnen aan is?
Is het verstandig? Of heb ik dan ook grote kans dat de rest van de versnellingsbak naar de knoppen gaat (rotzooi dat er in kan vallen/verkeerde bewegingen tijdens het bewerken?)
Hoop dat iemand mij hier wat over kan vertellen. Al vast bedankt.
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: Versnellingspook inkorten...
Je versnellingsbak zit niet direct onder je versnellingspookJeroenH schreef:Of heb ik dan ook grote kans dat de rest van de versnellingsbak naar de knoppen gaat (rotzooi dat er in kan vallen/verkeerde bewegingen tijdens het bewerken?).

You can go fast ... but I can go anywhere.
Nee, daar zat ik dus ook aan te denken, maar aan de andere kant, ik kom wel vaak op stukken waar het echt pikkedonker is en als ik dan geen tegenliggers heb, staat ie wel direct aan...
Koop denk ik iig 2 setjes, dan kan ik altijd nog zien wat ik er mee doe! Die winkel had namelijk 1500 sets H1-xenon ingekocht/geïmporteerd, en die waren nu, op voorhand al zo goed als verkocht. Dus als ik volgende week bedenk dat ik er wel een 2e set in wil kan het misschien niet meer...
Koop denk ik iig 2 setjes, dan kan ik altijd nog zien wat ik er mee doe! Die winkel had namelijk 1500 sets H1-xenon ingekocht/geïmporteerd, en die waren nu, op voorhand al zo goed als verkocht. Dus als ik volgende week bedenk dat ik er wel een 2e set in wil kan het misschien niet meer...
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Bij die Bi-xenon setjes is er ook geen verschil tussen grootlicht en dimlicht, aangezien dezelfde lamp wordt gebruikt bij hetzelfde vermogen. Het enige verschil is dat het lichtbeeld wat hoger is.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!