Omtrent de APK, bij de RDW staat het dus dan eventueel niet goed. Lijkt me wel goed dat dat gemeld wordt aan de beste man?
Voordat hij last krijgt van Ome Agent.
Mooie update. Altijd fijn om zo'n overzichtje te zien.
Het valt me overigens op dat de meeste modellen die nog rond rijden boven de 10 jaar zitten. Normaal gezien zou je toch denken dat vooral die van de laatste jaren nog overeind zijn gebleven. Ik veronderstel dat de verkopen de laatste jaren toch erg minder waren vanwege verouderd gamma.
Blijven posten hoor.
blijven posten doe ik zeker! tis een hobby geworden om ze op de gevoelige plaat te zetten en hier neer te kwakken. ik hoop vanmiddag betere foto's te maken van een tourder. ik heb hem al eens eerder gehad, maar was toen vlug vlug. ik denk dat de oudere rovers het goed doen omdat ze goedkoop zijn, betrouwbaar, en veel luxe geven.
dank je voor het bekijken en het compliment in ieder geval!
Leuke spots weer, vooral die 100!
Op grijs kenteken zelfs, een 114 GTA "Commercial", stond kort geleden te koop op marktplaats en is ook van eigenaar gewisseld in oktober .
mijn mooie stoere 416 hahahha hij laat mij nooit in de steek naar 3 jaar en gekocht met lekker kop en karter vol water
en ja nu beetje smerig maar het maakt hem niet uit
het is net een echte landrover alleen heeft deze geen 4x4 maar morder en water geeft hij niks om (heb al tot de deuren door het water gekomen ja zo ver dat de wielkasten onder stonden moesten iemand met een luchtbalon oppikken en kwamen een plasje tegen) gang is alles stoppen is angst
mijn mooie stoere 416 hahahha hij laat mij nooit in de steek naar 3 jaar en gekocht met lekker kop en karter vol water
en ja nu beetje smerig maar het maakt hem niet uit
het is net een echte landrover alleen heeft deze geen 4x4 maar morder en water geeft hij niks om (heb al tot de deuren door het water gekomen ja zo ver dat de wielkasten onder stonden moesten iemand met een luchtbalon oppikken en kwamen een plasje tegen) gang is alles stoppen is angst