Voordat hij last krijgt van Ome Agent.
jmdr spots!
-
Michael
-
jmdr
-
Michael
-
jmdr
-
jmdr
-
Peter Sely
- MG-R Addict
Mooie update. Altijd fijn om zo'n overzichtje te zien.
Het valt me overigens op dat de meeste modellen die nog rond rijden boven de 10 jaar zitten. Normaal gezien zou je toch denken dat vooral die van de laatste jaren nog overeind zijn gebleven. Ik veronderstel dat de verkopen de laatste jaren toch erg minder waren vanwege verouderd gamma.
Blijven posten hoor.
Het valt me overigens op dat de meeste modellen die nog rond rijden boven de 10 jaar zitten. Normaal gezien zou je toch denken dat vooral die van de laatste jaren nog overeind zijn gebleven. Ik veronderstel dat de verkopen de laatste jaren toch erg minder waren vanwege verouderd gamma.
Blijven posten hoor.
-
jmdr
blijven posten doe ik zeker! tis een hobby geworden om ze op de gevoelige plaat te zetten en hier neer te kwakken. ik hoop vanmiddag betere foto's te maken van een tourder. ik heb hem al eens eerder gehad, maar was toen vlug vlug. ik denk dat de oudere rovers het goed doen omdat ze goedkoop zijn, betrouwbaar, en veel luxe geven.
dank je voor het bekijken en het compliment in ieder geval!
dank je voor het bekijken en het compliment in ieder geval!
-
jmdr
afgelopen maandag in Haghorst;

deze 100 zag ik aankomen rijden, dus snel de foon gepakt en zo goed en kwaad als het ging een kiekje gemaakt.

deze rover stond in het plaatsje Helwijk. hij had zo mee kunnen doen met de fotocontest van deze maand!

deze nette rover stond in Nieuw vossemeer, bij camping Sunclass.

deze 100 zag ik aankomen rijden, dus snel de foon gepakt en zo goed en kwaad als het ging een kiekje gemaakt.

deze rover stond in het plaatsje Helwijk. hij had zo mee kunnen doen met de fotocontest van deze maand!

deze nette rover stond in Nieuw vossemeer, bij camping Sunclass.

-
ReneS
416 helwijk
en ja nu beetje smerig maar het maakt hem niet uit
het is net een echte landrover alleen heeft deze geen 4x4 maar morder en water geeft hij niks om (heb al tot de deuren door het water gekomen ja zo ver dat de wielkasten onder stonden moesten iemand met een luchtbalon oppikken en kwamen een plasje tegen) gang is alles stoppen is angst
-
ReneS
416 helwijk
en ja nu beetje smerig maar het maakt hem niet uit
het is net een echte landrover alleen heeft deze geen 4x4 maar morder en water geeft hij niks om (heb al tot de deuren door het water gekomen ja zo ver dat de wielkasten onder stonden moesten iemand met een luchtbalon oppikken en kwamen een plasje tegen) gang is alles stoppen is angst