jmdr spots!

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
jmdr

jmdr spots!

Bericht door jmdr »

naar aanleiding van een mede forumlid die eens in de zoveel tijd spots plaats in dezelfde topic, (thomas-peter sely) leek mij het leuk, en handiger, om hetzelfde te doen. zo word er niet elke keer een nieuw onderwerp aangemaakt, en dat houd het overzichtelijker. er zullen misschien spots in komen die ik al eerder heb geplaatst, maar dat is geen straf toch?
enjoy die pics! :)

in dinteloord;
Afbeelding

roosendaal;
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door jmdr op vr okt 12, 2012 9:21 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

Die zwarte voorwielen :| ...
mathyn
MG-R Addict

Bericht door mathyn »

Mooie spots wat ze aan die 45 mk2 gedaan hebben de bumpers de koffer klep vind ik die veel mooier als de verkorte 400 en 45 mk1

Gr mathyn
Met rover is het nog lang niet over!;)

Rover 214 SI 1997
Rover 214 SI 1997
Rover 220 Coupe 1995
Rover 416 SI 1999
Rover 25 1.6 2000
jmdr

Bericht door jmdr »

update(tje) 30-9-2012...
roosendaal;
Afbeelding
Afbeelding
jmdr

Bericht door jmdr »

update-tje 2-10-2012 roosendaal.
mooi is anders, maar tis een rover...
zoals het hoort bij auto's met dergelijk kenteken, vol butsen, deuken en krassen... :(
Afbeelding

Afbeelding
JB45
MG-R Freak

Bericht door JB45 »

jmdr schreef:zoals het hoort bij auto's met dergelijk kenteken, vol butsen, deuken en krassen... :(
Dat is toch niet helemaal waar.
Hier in de omgeving zie ik ook regelmatig wagens rijden met Pools kenteken, die er uitzien om door een ringetje te halen. Er zijn dus ook wel autoliefhebbers onder de Polen. ;)
mvg, John
jmdr

Bericht door jmdr »

okay, tis misschien wat hokjes denken van mij, maar mij valt het gewoon op dat dergelijke vaak beschadigde auto's hebben, en dat het eerder uitzondering is dan regel dat er een onbeschadigde rondrijd. en liefhebbers heb je gelukkig overal, in elk land en elke nationaliteit! :D
Edgar
MG-R Freak
Bericht door Edgar »

Ehm, ik ben half Pools en kan je verzekeren dat in Polen veel hooggepoetste exemplaren rijden en dat de Polen zuinig zijn op hun auto's ;) De Polen die hier in NL rijden werken hier, en de auto's maken wellicht wel meer als 50.000km per jaar, met 5 man erin, volgestouwt met bagage, dus het zijn meer gebruiksvoorwerpen. Dus dan kopen ze niet de beste of zorgen er het beste voor, want ze wisselen hem toch elk jaar wellicht en kopen een ander koopje en rijden hem af. Maar als ze weer thuis zijn, dan kopen ze weer wat leuks om goed voor te zorgen ;) De meesten dan, er zijn ook uitzonderingen ;)
>MG ZT 135 CDTi MKII - MGF 1.8 - *Rover 200 Tdic*<
jmdr

Bericht door jmdr »

okay, zo had ik het niet bekeken.
het is gewoon zoals ik het zie, in mijn omgeving.
blijkbaar heb ik het mis. het is geen gek idee dat ze een oud 2de handsje nemen voor het werk hier.
thanks voor de opmerking!
jmdr

Bericht door jmdr »

donderdag 4-10, vrijdag 5-10 en vandaag, 6-10
de eerste 600, van afgelopen donderdag is gespot op de parkeerplaats van de aldi, in fijnaard.
de 25 is gespot op vrijdag, in zevenbergen, deze en de eerste 600 hebben allebij een flyer ontvangen.
de 2de 600, vandaag op de milieu straat in zundert. in een opmerkelijk nette staat. de eigenaar is op de hoogte gebracht van dit gezellige forum, hij was oprecht nieuwsgierig naar het forum. hopelijk komt hij er binnenkort bij!

donderdag;
Afbeelding
Afbeelding

vrijdag;
Afbeelding
Afbeelding

zaterdag;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
roland
MG-R Core

Bericht door roland »

dat is een mooie 600 ja.
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

Zeg dat wel, interieur ziet er keurig uit (kan ik een voorbeeld aan nemen :oops: )
matthias117
MG-R Freak

Bericht door matthias117 »

dat zijn mooie rovers :!:
jmdr

Bericht door jmdr »

vandaag, 7-10 lekker gaan genieten van het najaarszonnetje in vlissingen. hier een mooie 75 tourder en een MG gevonden.
terug in roosendaal zag ik een gave rover tourder staan.

de 75 tourder;
Afbeelding
Afbeelding
de MG;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
de strakke tourder;
Afbeelding
ik weet deze auto nu te staan, ik zal er later nog wel betere foto's van maken, want hij is de moeite waard. en hij moet ook nog een flyertje ontvangen! :mrgreen:
Thomas
MG-R Spotter
Contacteer:

Bericht door Thomas »

Mooie spots allemaal!

Die 75 Tourer (een diesel) stond tot voorkort nog bij Rovee-Veenis in Assendelft te koop, mooi ding met een lage km-stand (135.000 toen ie te koop stond).
Hij is in 2007 door Rovee op kenteken gezet en toen pas gaan rijden.
Afbeelding
Afbeelding
Mvg, Thomas

Rover 75 2.5 V6 Saloon 1999
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi 2004
Rover Streetwise 1.8 CVT 2005
Rover 220 Coupé 1994
jmdr

Bericht door jmdr »

kijk! dat vind ik nou leuk :D ! toch gaaf dat dezelfde auto op meerdere plekken gespot word! leuk om te weten ook. op de achterkant heeft de 75 een soort stickertje zitten, hierop stond inderdaad rovee-veernis.
dank je voor het compliment! :D 8)
Plaats reactie