wat is er 15 Februari dan???roverdude schreef:15 feb komt akelig dichtbij!!!
Ti start niet meer
-
- The Big Boss
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Hmm... dat verschilt dan weer per auto denk ik.
Als die botsschakelaar omstaat dan moet verder alles het inderdaad nog doen behalve starten, omdat de benzine toevoer geblokkeerd wordt.. (da's bij mij iig zo en dat is ook een honda)
Hetzelfde geldt idd voor de meeste startonderbrekers.
Ik denk ook aan een sluiting/kapotte hoofdzekering/foute accu. Alleen een beetje jammer om een hele nieuwe accu te kopen om er vervolgens achter te komen dat het daar niet aan lag. Ik zou eerst ff met een multimeter je accu doormeten en vervolgens checken op evt. lekstroompjes, nadat je echt alle (hoofd)zekeringen hebt gecheckt.. Suc6!
Als die botsschakelaar omstaat dan moet verder alles het inderdaad nog doen behalve starten, omdat de benzine toevoer geblokkeerd wordt.. (da's bij mij iig zo en dat is ook een honda)
Hetzelfde geldt idd voor de meeste startonderbrekers.

Ik denk ook aan een sluiting/kapotte hoofdzekering/foute accu. Alleen een beetje jammer om een hele nieuwe accu te kopen om er vervolgens achter te komen dat het daar niet aan lag. Ik zou eerst ff met een multimeter je accu doormeten en vervolgens checken op evt. lekstroompjes, nadat je echt alle (hoofd)zekeringen hebt gecheckt.. Suc6!
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Dat weet ik zo net nog niet. Mijn TomCat T16 heeft hem niet en de 800 wel.Pipmastah216GTi schreef: Die schakelaar zou je toch moeten hebben, want die heeft de 220GSi ook volgens mij.
Beide zijn van ongeveer dezelfde leeftijd en toch dit verschil in alarmsysteem.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

De 1600 coupe heeft er wel een. Iedere injectiemotor heeft er één, of zou er een moeten hebben. Als er bij een ongeval een benzineleiding loskomt blijft de pomp draaien omdat ze druk op de leidingen wil steken. Bij een motor met carb. is dit niet het geval.roverjob800 schreef: Dat weet ik zo net nog niet. Mijn TomCat T16 heeft hem niet en de 800 wel.
Beide zijn van ongeveer dezelfde leeftijd en toch dit verschil in alarmsysteem.

Bij de 1600 coupe zit die ergens achter de asbak dacht ik.
Greetz roverdude
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
eindelijk.Pipmastah216GTi schreef:Ja, da's hetzelfde als bij mijn auto. Zelfde motor, waarvan ik de naam even niet meer durf te noemen

Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Ik dacht het wel, toen mijn 2.0 coupe (ongeval) thuisbezorgd kreeg wilde hij ook niet starten. Toen heb ik ook naar dit knopje gezocht. Bleek achteraf aan de onsteking te liggen.roverjob800 schreef:Waar zit ie bij de 2 liter coupe dan? Ook achter de asbak?
Bij een 600 heb ik er nog nooit moeten achter zoeken.
Ik twijfel of het hieraan kan liggen aangezien de TI Van Pagan geen ongeval gehad heeft en hij er nog mee naar huis is gereden.
Aangezien het probleem maar opgetreden is nadat de Batt. verwisseld is kan het niet anders dan aan de batt. zelf, een zekering of de startonderbreker liggen.
Greetz Roverdude