Je kan ook gewoon je cat leeghalen. Gewoon eraf halen en een buis erdoor heen halen zodat ie leeg is.
Ik ga dit waarschijnlijk doen volgens de garage waar ik alles door laat doen komt ie dan nog steeds gewoon door de keuring heen.
Ervaringen/meningen katvervanger...
Ik heb een cartvervanger gehad op mijn wagen, alé hij heeft er 3 dagen onder gelegen. Nu ligt hem in mijne kelder, had hem op maat laten maken. Het geluid was ecth te veel aangezien ik vanachter een universeel dempertje had (leeg dus) en daarop mijn 2 uitlaat stukken voor mijn dubbele uitlaat(links, rechts). Als ik naast een muur reed met mijn raam open moest ik gewoon gas lossen omda het gewoon te fel was. Het probleem was eigenlijk in de auto, daar was het ecth te luid, als ik zelf aan 1500 toeren zat kon ik bijna niets verstaan als ik met mijn gsm bezig was. Ik moest echt bijna letterlijk stoppen om te bellen.
Over vermogenwinst kan ik niet veel zeggen eigenlijk. Mensen denken door het luidere lawaai dat ze sneller gaan. Ik denk niet je de vermogenwinst kan voelen, mischien wel denken.
Over vermogenwinst kan ik niet veel zeggen eigenlijk. Mensen denken door het luidere lawaai dat ze sneller gaan. Ik denk niet je de vermogenwinst kan voelen, mischien wel denken.
heyy tim
ik had een oude kat gekocht en een buis in laten lassen
het geluid buiten me auto is meer geworden en binnen in me auto minder
ik word dus niet knetter gek als ik 120 rij en het gas los laat of bij geef
heb nu ook wel een 52mm buis der onderlaten maken dat maakt ook wel meer herry maar ik word er niet gek van
ik vind het alleen maar vet
succes met al de verschillende meningen
ik had een oude kat gekocht en een buis in laten lassen
het geluid buiten me auto is meer geworden en binnen in me auto minder
ik word dus niet knetter gek als ik 120 rij en het gas los laat of bij geef
heb nu ook wel een 52mm buis der onderlaten maken dat maakt ook wel meer herry maar ik word er niet gek van
ik vind het alleen maar vet

succes met al de verschillende meningen

Als je je middendemper+kat eruit haalt dan denk ik dat je toch behoorlijk wat herrie krijgt. 'T is natuurlijk een andere auto, maar bij mijn 114 had ik alleen de kat vervangen door een rechte pijp in combinatie met de standaard einddemper en dat dat ding begon al behoorlijk te krijsen, dus als je ook nog eens je middendemper weghaalt dan springen de ramen uit de huizen denk ik