velgen zitten eronder!
ja...wat lager zou inderdaad mooier zijn.
Maar de auto is al zo slap, drempels moet ik al bijna uit stilstand nemen en nog raakt ie soms met de voorkant de grond....is het mogelijk hem dan nog te verlagen zonder het dure grapje van schokdempers, maar dmv verlagingsveren? Lijkt mij een ramp als ie met dit onderstel nog lager wordt...maja misschien is ie met van die veren ook weer wat stugger? Wie heeft hier ervaring mee in drempelland?
Maar de auto is al zo slap, drempels moet ik al bijna uit stilstand nemen en nog raakt ie soms met de voorkant de grond....is het mogelijk hem dan nog te verlagen zonder het dure grapje van schokdempers, maar dmv verlagingsveren? Lijkt mij een ramp als ie met dit onderstel nog lager wordt...maja misschien is ie met van die veren ook weer wat stugger? Wie heeft hier ervaring mee in drempelland?
-
- Moderator
- Contacteer:
Hya,
De mijne is ook verlaagd ... maar ik kan nog steeds goed de stoep op, over drempels, door het gras en zelfs half offroad (heb ik in een belgische uitvoering van de beeksebergen gemerkt).
Dit heb ik bereikt met stuggere schokbrekers en veren (koni rood en Apex)
Met alleen veren, is mijn ervaring, dat deze vrij snel slap worden.
Had een keer een veren set gekocht waarmee m'n 214GSi 3,5cm naar beneden ging.
Na een jaar heb ik deze veren bij het oudijzer kunnen gooien.
Goedkoop is in dit geval heel vaak duurkoop.
Mijn advies is dan ook als je gaat verlagen ... veren én schokbrekers.
Want over het algemeen kunnen de orginele (en oude) schokbrekers de verlagingsveren niet echt aan.
cheers,
Dennis
Eigenlijk zou dat slappe opgelost moeten zijn als je 'm verlaagd.arthur623 schreef:Maar de auto is al zo slap, drempels moet ik al bijna uit stilstand nemen en nog raakt ie soms met de voorkant de grond....
De mijne is ook verlaagd ... maar ik kan nog steeds goed de stoep op, over drempels, door het gras en zelfs half offroad (heb ik in een belgische uitvoering van de beeksebergen gemerkt).
Dit heb ik bereikt met stuggere schokbrekers en veren (koni rood en Apex)
Met alleen veren, is mijn ervaring, dat deze vrij snel slap worden.
Had een keer een veren set gekocht waarmee m'n 214GSi 3,5cm naar beneden ging.
Na een jaar heb ik deze veren bij het oudijzer kunnen gooien.
Goedkoop is in dit geval heel vaak duurkoop.
Mijn advies is dan ook als je gaat verlagen ... veren én schokbrekers.
Want over het algemeen kunnen de orginele (en oude) schokbrekers de verlagingsveren niet echt aan.
cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
-
- Moderator
- Contacteer:
Kan je ff contact opnemen met de jongens van http://www.xcarstyling.nl/mart schreef:wat kost zoiets dan (airride)
Die Chevy van 'm is echt bizar

You can go fast ... but I can go anywhere.