ik had ook weer iets met mijn gta. buhhhh ik 's avonds bij het vriendinnetje geweest, wil ik rond een uur of twaalf richting huis accu zo dood als maar zijn kan.
auto van t meissie gepakt startkabels erop en hij starte dus
meisje naar binnen ik rij 10 meter zet mijn licht aan pats boem moter weer uit :S.
meisje weer aangebeld weer gestart liep weer licht aan boem auto uit,
de volgende dag accu gekocht erin gezet en hij deed t tot de volgende ochtend weer leeg :S ten einde raad alle audio/allarm kastjes eraf gegooid misschien dat die "ineens" stroom wegtrokken op de een of andere manier....
garagekennis gebeld en het haynes handboek geraadpleegd en t boek zei heel veel kans dat de koolborsteltjes versleten zijn dus die maar nieuwe gekocht hahaha weer 35 euri's bovenop de 50 voor de accu dus ik stuk rijden accu bijladen zet mijn auto neer start hem en hij deed t ......dacht ik
weer lege accu

en dat deed ie dus....met een beetje geluk nieuwe of ja tweedehandse accu gehaald weer 50 euri's erbij

en net naar de garage oude dynamo eraf.....ja...makkelijk????nee!!!! oliefilter eraf. oliefilterhuis eraf .en toen op de rubiks kubus manier de oude dynamo eruit gepuzzeld nieuwe erop gezet en vast zetten nu komt het ergste van alles.
de brug werd een aantal keer omhoog en omlaag gezet om dat je elke keer er beter van een ander kant bij kon komen elke keer ook gezegdt EERST naar beneden anders komt de moterkap tegen een stalen balk die daar in de lucht hing elke keer goed gegaan....
Totdat ik niet bij een boutje kon en de dynamo ongelukkig vasthad,niet oplette hoe de moterkap stond en mijn aardige pa de brug omhoog deed met tot gevolg dat mijn moterkap tegen de staalbalk aan gedrukt werdt wat weer resulteerde op een kras van 1,5 cm breed en zo'n 15 cm lang :S :S :S
dus ik heeeel blij met mijn pa nu kan ik van t weekend mijn kap eraf schroeven schuren en opnieuw spuiten :S:S:S en hopen dak geen kleurverschil heb hij is rood dus tja hope for the best.... nou en dat is wat ik kwijt wilde hahaha
oja de andere dynamo was goed dus alles werkt weer zoals het hoort hij start weer op afstand t allarm werkt weer en de stereo werkt weer

beetje omslachtig allemaal maar goed ik ben dakdekker en geen monteur alhoewel ik steeds meer leer van de 114 GTa

Zo de punten en de enters effe ingevoegd

Groetjes Hielke