motor nrs
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
zeker weten dat het niet "BMC" moet zijn, voor Britisch Motoring Company.
een 12g motor is een 1275, voor een M.G.(dus niet een austin of een wolseley of iets anders)
een 12g motor is een 1275, voor een M.G.(dus niet een austin of een wolseley of iets anders)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Hmmmz
Begin jaren 70 waren de 1275's niet rood dus er klopt iets niet...
-Hoeveel kopbouten heb je?
-Wat zijn de positie's van de kachelkraan en thermostaathuis? Meer weg gedraaid als op het fototje van mijn blok?
-Heb je carterventilatie aan de achterzijde van je blok?
-Hoe zit je ontsteking geklemd? Met een vork, of ovale plaat?
@ MiniBRM: Blok op de foto is van mijn mk2, was alleen ter verduidelijking... Is trouwens een orgineel 1000tje van mijn Wolseley.
Begin jaren 70 waren de 1275's niet rood dus er klopt iets niet...
-Hoeveel kopbouten heb je?
-Wat zijn de positie's van de kachelkraan en thermostaathuis? Meer weg gedraaid als op het fototje van mijn blok?
-Heb je carterventilatie aan de achterzijde van je blok?
-Hoe zit je ontsteking geklemd? Met een vork, of ovale plaat?
@ MiniBRM: Blok op de foto is van mijn mk2, was alleen ter verduidelijking... Is trouwens een orgineel 1000tje van mijn Wolseley.
