Wat nu toch weer?

214 216 218 220 25
Trevor

Bericht door Trevor »

Hey! Dank voor het lenen van je foto :D

Ik krijg de rekening nog thuisgestuurd, maar ze schatten het op zo'n 95 euro. Dat is voor 2 slangen, namelijk die grote die ik op de foto heb omcirkeld en de kleine die ernaast zit.

Maar als je dat wilt weten omdat je zelf ook nieuwe wilt aanschaffen, dan heb ik komende week mischien wel een setje voor je liggen. Door een onhandige samenloop van omstandigheden, is het namelijk bij 2 verschillende garages besteld...en heb ik straks dus nog een set thuisliggen.

Zo heb je 1 kapotte, en zo heb je 2 hele :)
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Mocht je een setje overhouden mail mij dan even.
Ik weet nog niet of ik hem nodig heb ik moet het eerst uit elkaar halen en reinigen. plus dat ik eind van deze maand een afspraak heb staan voor een distributie, pompsnaar spanrollen en multisnaar verwisseling dus ik weet niet of ik dan nog pegels wil uitgeven aan deze rover voor reparaties die er aan dreigen te komen. :?

Mvg Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Trevor

Bericht door Trevor »

Als ik een setje over heb dan hoor je het van me! Het is in ieder geval een eenvoudig klusje om zelf te doen. Zeker als je ff de accu en de luchtfilterbak eruit schroeft, kun je er zo bij.

Kun jij me dan vertellen wat je ongeveer kwijt bent voor het vervangen van de distributieriem?
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Kunt u mij vertellen wat het kost om de dsistributieriemen (nokkenasriem en brandstofpompriem), spanrol en dynamoriem te vervangen??
Het betreft een;
Rover 200 tdic

Dit was mijn vraag aan de clubsponsor onder aan de pagina

En dit was zijn antwoord;

Dit kost bij ons € 385,- inclusief BTW en arbeid.

Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Van Noort

En dit is het antwoord van de dealer;

Ik durf het niet op dit web te zetten :oops:

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Trevor

Bericht door Trevor »

dealer zo duur dan?

Van noort zit namelijk niet dat je zegt bij mij in de buurt...
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Ach in mijn geval is het ook 125 km rijden, maar je moet er gewoon een dagje uit naar beekse bergen van maken!!
En de koffie schijnt erg goed te zijn.

Maar goed het is ook een kwestie van gunnen en zij schijnnen erg goed te zijn.

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Plaats reactie