wegwerken kofferbakslot???
scharnieren blijven strax gewoon lekker zitten waar ze zitten. Gladde kleppen zijn in polyester kant-en-klaar te koop. En ik hoopte alleen dat er hier iemand was die ervaring heeft met het van binnenuit openmaken van de klep.Dutch Vitesse schreef:... dus en geen slot en geen schanieren..
Beetje uit de hand gelopen idee om later ook de draairichting te veranderen

-
- Moderator
- Contacteer:
Kan je niet gewoon zo'n kabelbediend slotmechanisme uit bijvoorbeeld een 1990-1995 rover 200 of 1995-2000 rover 400 halen?
Aan de klep zit alleen zo'n oog .. en vast aan de auto zit het slotmechanisme.
Zou toch niet moeilijk moeten zijn dat, met een beugel of wat, pas te maken op je mini.
(ps: ik noem die 2 auto's omdat ik weet dat daar zo'n kabelbediend slot in zit)
Ik zelf heb ook geen slot meer in de achterklep van m'n 418 ... is nu alleen nog maar te openen via hendel naast best.stoel.
cheers,
Dennis
Aan de klep zit alleen zo'n oog .. en vast aan de auto zit het slotmechanisme.
Zou toch niet moeilijk moeten zijn dat, met een beugel of wat, pas te maken op je mini.
(ps: ik noem die 2 auto's omdat ik weet dat daar zo'n kabelbediend slot in zit)
Ik zelf heb ook geen slot meer in de achterklep van m'n 418 ... is nu alleen nog maar te openen via hendel naast best.stoel.
cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
-
- Moderator
- Contacteer:
Wel als je een oog op de klep last (die dus weer in het slotmechanisme valt wat weer vast zit aan je auto)
Dus helemaal geen slot/sleutelgat/whatever op je kofferbak.
Je zou voor de zekerheid nog een gasveer kunnen plaatsen ... hierdoor pleurt je klep wat minder hard open als je de hendel overhaalt
... teminste ... als een miniklep naar beneden opengaat.
cheers,
dennis
Je zou voor de zekerheid nog een gasveer kunnen plaatsen ... hierdoor pleurt je klep wat minder hard open als je de hendel overhaalt

... teminste ... als een miniklep naar beneden opengaat.
cheers,
dennis

-
- Moderator
- Contacteer:
Hya,
Nâh .... nu ik die foto's zo zie is dit:
cheers,
Dennis
Nâh .... nu ik die foto's zo zie is dit:
... toch een van de mogelijkheden die je kan doenRover schreef:Wel als je een oog op de klep last (die dus weer in het slotmechanisme valt wat weer vast zit aan je auto)

cheers,
Dennis