Hoe breed kun je gaan? :)

214 216 218 220 25
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

tummeke schreef:Hmm snap niet helemaal waarom dan, maar goed :)
Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar weet wel dat het zo is.
Er wordt ook niet voor niks gezegd dat de ET voor een Rover214 tussen de 35 en 45 moet liggen (of nog liever tussen 38 en 45) ;)
tummeke schreef:Ik lees dat het ook gevaarlijk is om je velg af te draaien ivm balans en sterkte.. En dat er sowieso een beperking (ong 5 waardes) aan zit aan het verhogen van de waarde..

Als ik het zo allemaal lees is het niet zo'n bar goede oplossing.. Ook wel logisch als je het nader bekijkt.. Denk dat ik maar eens moet gaan kijken hoe het bevalt zo..
Volgens mij is het effect per velg verschillend, maar als jij er niet achter staat dan moet je er niet aan beginnen uiteraard, blijft lastig allemaal ;)
Sterkte ermee :D
tummeke

Bericht door tummeke »

Tnx :)

Ik kijk het even aan, en ga ondertussen aan het speuren naar een set met de goede ET waarde.. (Vooral in belgie dan, want hier vind je ze niet)

Kan deze vast wel weer goed verkopen en er een andere set voor terug kopen.. Liefst fittipaldi's dan :)
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

artemis schreef:Bobben bedoel ik idd mee dat moment dat je je stuur goed moet vasthouden (net als jij zegt van spoorvorming).
En dat is zeker met een hogere ET-waarde op te lossen. 8)
Heb ik met een ET van 45 toch ook behoorlijk last van.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie