rover 420 gti bj 94 met rovermotor
-
m.dello
rover 420 gti bj 94 met rovermotor
hallo ik heb een probleempje de temperatuurmeter gaat onder het rijden helemaal terug naar het nulpunt heb het termostaatje gecontroleerd dat gaat bij warmte open en bij koud gaat het dicht verder zitten er twee zendertjes bij het termostaat huis zou het ook daar aan kunnen liggen m.v. grt henk maastricht
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Re: rover 420 gti bj 94 met rovermotor
Ik maak er een ABN-vertaling van(voor zover ik het kan volgen)m.dello schreef:hallo ik heb een probleempje de temperatuurmeter gaat onder het rijden helemaal terug naar het nulpunt heb het termostaatje gecontroleerd dat gaat bij warmte open en bij koud gaat het dicht verder zitten er twee zendertjes bij het termostaat huis zou het ook daar aan kunnen liggen m.v. grt henk maastricht
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als de T-serie op de K-serie lijkt, dan is 1 van de sensoren verantwoordelijk voor het dashboard, en de andere is voor de ecu. Het openen van de thermostaat gebeurd door de fysieke eigenschappen van de thermostaat, daar komt geen elektronica aan te pas.m.dello schreef: Hallo, ik heb een probleempje:
De temperatuur-meter gaat tijdens het rijden terug naar de beginstand, hij slaat dus wel uit voordat weer helemaal terug gaat.
Ik heb de thermostaat gecontroleerd, en deze gaat gewoon open, maar sluit weer als de meter op het dash ook weer daalt.zeer onwaarschijnlijk, als de thermostaat echt weer dicht gaat dan ligt binnen no time je blok uit elkaar
Er zitten 2 sensoren bij het thermostaathuis, zou het daaraan kunnen liggen?
Mvg,
Henk
Maastricht
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!