waar op letten aankoop 17 inch
waar op letten aankoop 17 inch
Hoi,
Ik ben van plan om 17 inch wielen te gaan kopen voor mijn 220 tdic uit 99. Waar zijn de dingen waar ik op moet letten zodat ik geen wielen koop die in de kast aanlopen of tegen mn spatborden aankomen.
dat die 4x100 is dat weet ik, maar welke breedte enzo kan erin?
Thnx!
Ik ben van plan om 17 inch wielen te gaan kopen voor mijn 220 tdic uit 99. Waar zijn de dingen waar ik op moet letten zodat ik geen wielen koop die in de kast aanlopen of tegen mn spatborden aankomen.
dat die 4x100 is dat weet ik, maar welke breedte enzo kan erin?
Thnx!
Recht zullen ze wel zijn, want het worden nieuwe velgen... toch is het lastig om een keuze te maken voor velgen omdat ik niet weet hoe het zal staan,
daarom de vraag of "iedereen" die 17 inch onder zn rover heb een fotootje wilt plaatsen :-) voor het idee dan wat mooi is
Alvast bedankt iedereen!!!
Grtz Bas
daarom de vraag of "iedereen" die 17 inch onder zn rover heb een fotootje wilt plaatsen :-) voor het idee dan wat mooi is
Alvast bedankt iedereen!!!
Grtz Bas
-
- MG-R Fanatic
Je zou eens op www.wielengids.nl kunnen kijken, daar kun je d.m.v een foto van je auto model verschillende velgen en ook veschillened maten daarvan bekijken.
Het niet echt super maar, je krijgt er iig een idee van hoe een model velg in een bepaalde maat onder je auto zou staan.
O ja; voor de 200 mk3 moet je in de virtuele montage voor de 25 kiezen als je ze groter als 15 inch wilt zien
Het niet echt super maar, je krijgt er iig een idee van hoe een model velg in een bepaalde maat onder je auto zou staan.
O ja; voor de 200 mk3 moet je in de virtuele montage voor de 25 kiezen als je ze groter als 15 inch wilt zien
Roverloos
-
- MG-R Fanatic
Ok, hij is dan ook "verlaagt", maar ik vind 17 inch bij hun op de foto zo klein over komentummeke schreef:Ik vind die van Alcar beter...
http://www.alcar.nl/AlcarKonfigurator/p ... language=1

Roverloos