Totaal geen leuk bericht... Lees met aandacht.

Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

als je me de catalogusprijs geeft kan ik je een vrij nauwkeurige schatting geven van wat ie nog waard is. wel de catalogusprijs, die gaat misschien verschillen van wat jij betaald hebt
groeten
fred
MG ZR S1800
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Zo, das nog knap netjes 18 a 19dz.

Als ik kijk wat een 2e hands op moet brengen:
ZR 160

Het is een vervelende schade natuurlijk,
maar heb ze wel veel erger gezien,
die ook weer keurig en goed hersteld zijn.

Aan het begin wel even vervelend als je er weer in moet rijden,
maar ook dat went erg snel. Echt waar.

Maar op zich is het wel lekker om met een andere auto verder te gaan.
Wel jammer als het geen MG zou zijn.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Robert-220TC schreef:Opkoper heeft zn prijs bepaald op aabzicht hoe de auto er nu bij staat
Ga je dr dus je uitlaat afhalen etc etc
Kan je problemen geven
Jah maar zoals ik zei, de opkoper zal nauwelijks interresse hebben in de uitlaat. Dus die eronder uit, en vervelgens opnieuw de opkoper er na laten kijken, hij zal misschien iets aftrekken maar niet veel.

Of in samenspraak met de huidige opkoper.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

De opkoper van me vorige auto begon al te zeiken dat ik de krik eruit gehaald had(was me eigen krik FFS!!). Dus ik kan me zo voorstellen dat hij zeker moelijk doet over een uitlaatsysteem.

Gr. TOmas
feddesman

Bericht door feddesman »

he!! das toevalllig kan die mijn oude complete zr uitlaat eronder doen .
En kan die de janspeed eronder vandaan halen en of verkopen of onder ze nieuwe zr gooien.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

416sí señor schreef:De opkoper van me vorige auto begon al te zeiken dat ik de krik eruit gehaald had(was me eigen krik FFS!!). Dus ik kan me zo voorstellen dat hij zeker moelijk doet over een uitlaatsysteem.

Gr. TOmas
oke dus een andere opkoper na laten kijken.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Skytiger

Bericht door Skytiger »

feddesman schreef:he!! das toevalllig kan die mijn oude complete zr uitlaat eronder doen .
En kan die de janspeed eronder vandaan halen en of verkopen of onder ze nieuwe zr gooien.
Probleem echter bij dit alles is dat de motorkap verder open moet en dat willen ze niet.
Ik heb dus ook geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Fedde,
Ik wil best jou uitlaat systeem eronder gooien maar is dat systeem nog helemaal goed.
Hoe krijg ik die hier op korte termijn en hoe krijg ik die uitlaat eronder?
Plus hoe krijg ik mijn uitlaat eronder uit?

Iemand een idee...
En ik weet dus ook niet of dat dat mag?
Iemand een voorstel/oplossing?

GreetingzZz,

Skytiger
feddesman

Bericht door feddesman »

ja systeem is 100% ok kan het zo bij je brengen ligt nog in me kofferbak.Altijd om een vriend uit de brand te helpen
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Nou luitjes me auto is opgehaald door jawel iemand uit brabant.
Er zit momenteel een ander kenteken op voor een x aantal dagen.
Vervolgens zal hij opgebouwd worden en gekeurd worden.
Er zal een ander kenteken op komen, maar ik heb gehoord dat men de stickers er weer terug op doet zoals hij dus was. Ook de neon zal er terug onder geplaatst worden.

Ik heb hier nog wat onderdelen liggen van de ZR, maar gaat eerst ff kijken of dat te monteren valt op me opvolger.
Zoniet dan zullen ze hier worden te koop aangeboden...

Helaas maar het zij allemaal zo...
:cry:

GreetingzZz,

Sky
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hmm is toch wel leuk dat de MG weer gaat rondrijden in die mooie staat! ben benieuwd of ie lid gaat worden van MG-R en of jij dat überhaubt wel wil...
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Gerald-17 schreef:hmm is toch wel leuk dat de MG weer gaat rondrijden in die mooie staat! ben benieuwd of ie lid gaat worden van MG-R en of jij dat überhaubt wel wil...
Heb ik iets te willen betreft dat... D8 t niet.
Hij/Zij moet dat zelf weten.
En tja die auto...

Hmmm, leuk is het natuurlijk nooit als je je oude auto weer enigzins opgeknapt ziet rondrijden...
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Skytiger schreef:Hmmm, leuk is het natuurlijk nooit als je je oude auto weer enigzins opgeknapt ziet rondrijden...
Da tlijkt me idd niet leuk.
Ik zou er ook geen reet aan vinden om m'n oude Civic terug te zien op de weg. Wel gaaf dattie weer rijdt en niet op desloop terecht is gekomen (tja, een auto kan je echt aan je hart gaan, hè Sky?)
Maar als ik een Rode Civic zie rijden met meegespoten alles check ik toch wel ff het kenteken ... :?

C Ya
Pete
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Mini Power

Bericht door Mini Power »

Damn. ik zag het gisteren pas...
Net alles ff doorgelezen!

Allereerst hoe gaat het nu met jullie? Ik hoop goed natuurlijk! Succes met de verwerking... Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen... :oops:

Tja, over de auto... Het is echt jammer, maar het is en blijft een auto. Toen ik hem in het echt had gezien, werd ik er echt helemaal :inlove: van. ;) Als ik nu bedenk hoe hij er nu bij staat... :VerySad: Nog ff met je staan te buurten toen (wat was het ook alweer? Speed & Design?), over die stickers enz. enz. Mijn maat die zijn MG Maestro nu af heeft, had toen interresse in die stickers...

Ik ben wel een paar keer door die bocht heen gekomen, maar nu ga je er toch heel anders tegen aan kijken!

Tja, over de volgende auto... Het zou mooi zijn als het een MG/Rover zou zijn, maar als je die problemen hebt gehad... Ik kan me het goed voorstellen dat je iets anders wilt. Misschien een TC, die zijn niet zo heel duur, het geld dat je over houdt kun je dan in je huissie stoppen.

Iig wens ik je heel veel sterkte, en natuurlijk je meissie ook! Misschien spreken we elkaar nog eens op een meeting!

Grtzz
Erwin
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Mini Power schreef:Damn. ik zag het gisteren pas...
Net alles ff doorgelezen!

Allereerst hoe gaat het nu met jullie? Ik hoop goed natuurlijk! Succes met de verwerking... Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen... :oops:

Tja, over de auto... Het is echt jammer, maar het is en blijft een auto. Toen ik hem in het echt had gezien, werd ik er echt helemaal :inlove: van. ;) Als ik nu bedenk hoe hij er nu bij staat... :VerySad: Nog ff met je staan te buurten toen (wat was het ook alweer? Speed & Design?), over die stickers enz. enz. Mijn maat die zijn MG Maestro nu af heeft, had toen interresse in die stickers...

Ik ben wel een paar keer door die bocht heen gekomen, maar nu ga je er toch heel anders tegen aan kijken!

Tja, over de volgende auto... Het zou mooi zijn als het een MG/Rover zou zijn, maar als je die problemen hebt gehad... Ik kan me het goed voorstellen dat je iets anders wilt. Misschien een TC, die zijn niet zo heel duur, het geld dat je over houdt kun je dan in je huissie stoppen.

Iig wens ik je heel veel sterkte, en natuurlijk je meissie ook! Misschien spreken we elkaar nog eens op een meeting!

Grtzz
Erwin
Hey Erwin,

Thnx voor medeleven.
Die stickers is geen probleem.
En tja tis een auto blijft materiaal, ik weet het, maar toch...
Doet zeer.
Aan de andere kant zij krijgen er nooit het bedrag voor wat ik heb gevangen van me verzekering.
Met Jacqueline gaat het goed, althans met d'r voet.
Momenteel grieppie denk ik, en sinds het ongeval heel erg gauw moe.

Ikzelf zit nog altijd in de ziektewet.
Ik heb tot nu toe deze afgelopen 2 weken 4 halve dagen gewerkt, en dat viel zeer tegen.
Van 16u-20u met elk uur een kwartier pauze, en dan nog gewoon bek en bekaf zijn na die uurtjes.
Om 2130u op bed en dan de ene nacht flink kunnen doorslapen tot 1330u de volgende dag, de andere nacht om de 2 uur wakker.

Ik heb erg last van me rug, onderin, loop bij de Physio en tevens zit ik bij de sportschool oefeningen te doen om me spieren in me onderrug weer op sterkte te krijgen.
Zal waarschijnlijk een lang traject worden, maar ach...
We zullen zien hoe het gaat lopen.
Maandag moet ik langs de bedrijfsarts en die zal wel zeggen dat ik 25% moet gaan werken.
Dus halve dagen en dan van me 4-2-patroon me 1e en me laatste dag werken.
Dan ben ik 1 halve dag aan t werk en ben er 2 dagen vrij, dan weer 1 halve dag werken en weer 2 dagen vrij etc.etc.
Kijken hoe dat loopt en dan op gaan bouwen.
Voorlopig t/m het nieuwe jaar zal dat wel zo blijven ben ik bang...

Aan de andere kant, wat vrije tijd, wat ik al zoveel heb is wel leuk, maar begint te vervelen...
1 week is leuk, maar daarna is het klote...
Ach went vanzelf denk...

GreetingzZz,

Sky
PS.
Die meet op die meetings zal wel goed komen, als ik weer een otooke heb.
Plaats reactie