Nou luitjes,

Ik ben blij dat ik dit nog kan navertellen, maar psychisch ben ik er helemaal doorheen.
Gisteravond ben ik wezen stappuh met vrienden.
Op de terugweg zijn we met 2 auto's rustig terug gereden.
Via de A2 richting A59 afrit zou ik rijden naar Oosterhout.
Mijn bijrijder lag te slapen. In die haakse afrit, doorrit, Van A2 vanaf Eindhoven naar A59 Waalwijk, menigeen wel bekend, is de bijrijder op mijn schoot beland en door een schrik reactie werd ie wakker en trok ie zich op aan mijn stuur.
Ik ben de macht over het stuur kwijt geraakt, heb nog tegen gestuurd wat ik dus geleerd op de slipcursus heb, wat zeker geholpen heeft (anders was het ernstiger afgelopen)
Vervolgens ben ik tegen een lantaarnpaal aan geklapt, die er totaal met voet en al eruit is gerukt, tot stilstand gekomen.
De paal lag onder me auto.
Zou die paal er niet hebben gestaan, dan zou ik de sloot in geknald zijn of via de vangrail gelanceerd worden met alle gevolgen van dien...
Niemand heeft iets heel ernstigs.
Op het moment daar had ik nergens last van, pas toen ze me wagen optakelden kwam er het eea. uit.
Ik had zo te doen met het meissie, die was zo en is nog zo geschrokken.
Ze heeft last van d'r enkelbanden en heeft nu een drukverband eromheen.
Ja nu ik net wakker ben heb ik enorm last van me schouders, nek, borstkas en rug, me maatje naast me had ook niet gelukkig, en degene die achterin zeten ook niets op me vriendi na dan.
Die is echt d'r eigen doodgeschrokken.
Zo erg dat ze thuis bij mij nog in een soort van shocktoestand verkeerde, zat te rillen, en helemaal wit zag.
We zijn naar het ziekenhuis geweest en er zit momenteel nu een drukverbandje over de voet heen. Enkelbanden dubbelgeklapt.
Daar baal ik het meest van.
Dat die auto kapot is maakt niet uit, das verzekeringwerk, maar het psychische gedeelte erom heen is zoooo klote....
Of die auto totalloss is weet ik niet heb eiluk nie echt goed gekeken.
Verzekeringswerk of niet, finacieële schade maakt niet uit...
Het kost me altijd geld... das zeker...
Dat psychische is verdomd K U T. Sorry voor language, maar is hier wel op z'n plaats denk ik.
Helaas heb ik nog geen foto's kunnen maken, ook niet echt behoefte aan gehad, had nl. meer me handen vol aan Jacqueline.
Da meissie is er echt ernstig aan toe, psychisch dan.
Graag wil ik hebben dat niet iedereen gelijk op MSN zegt van hee hoe gaat het...
Anders wordt het een gekkenhuis.
PS ik heb moeten blazen, voor de mensen die het willen weten en denken van ow...
Ik had NIET gedronken en reed NIET te hard.
Politie heeft onderzoek verricht, maar ook zij vonden het onvoorstelbaar dat dit niet ernstiger is afgelopen.
Jullie hebben een engeltje op jullie schouder gehad.
De MG ZR helaas is dus aan de linkervoorzijde goed kapot.
Rechts voor is intact.
Hoe het blok er aan toe is weet ik niet.
1 ding weet ik zeker. Ik heb airbags die het doen.

Momenteel staat ie in DenBosch en wordt ie morgen naar me eigen dealer gebracht.
Ik hoop dat jullie een beetje op de hoogte zijn nu.
Ik heb me uiteraard ziek gemeld, en blijf voorlopig even thuis.
Mochten er nog vragen, opmerkingen zijn doe het dan gelieve PB of deze topic, of via mijn thuisbrievenbus.
Bij voorbaat dank.
GreetingzZz,
Skytiger