Totaal geen leuk bericht... Lees met aandacht.

Skytiger

Totaal geen leuk bericht... Lees met aandacht.

Bericht door Skytiger »

Dit bericht graag met aandacht te lezen...(niet leuk)

Nou luitjes,
:cry:
Ik ben blij dat ik dit nog kan navertellen, maar psychisch ben ik er helemaal doorheen.
Gisteravond ben ik wezen stappuh met vrienden.
Op de terugweg zijn we met 2 auto's rustig terug gereden.
Via de A2 richting A59 afrit zou ik rijden naar Oosterhout.
Mijn bijrijder lag te slapen. In die haakse afrit, doorrit, Van A2 vanaf Eindhoven naar A59 Waalwijk, menigeen wel bekend, is de bijrijder op mijn schoot beland en door een schrik reactie werd ie wakker en trok ie zich op aan mijn stuur.

Ik ben de macht over het stuur kwijt geraakt, heb nog tegen gestuurd wat ik dus geleerd op de slipcursus heb, wat zeker geholpen heeft (anders was het ernstiger afgelopen)
Vervolgens ben ik tegen een lantaarnpaal aan geklapt, die er totaal met voet en al eruit is gerukt, tot stilstand gekomen.
De paal lag onder me auto.

Zou die paal er niet hebben gestaan, dan zou ik de sloot in geknald zijn of via de vangrail gelanceerd worden met alle gevolgen van dien...
Niemand heeft iets heel ernstigs.
Op het moment daar had ik nergens last van, pas toen ze me wagen optakelden kwam er het eea. uit.
Ik had zo te doen met het meissie, die was zo en is nog zo geschrokken.
Ze heeft last van d'r enkelbanden en heeft nu een drukverband eromheen.
Ja nu ik net wakker ben heb ik enorm last van me schouders, nek, borstkas en rug, me maatje naast me had ook niet gelukkig, en degene die achterin zeten ook niets op me vriendi na dan.
Die is echt d'r eigen doodgeschrokken.
Zo erg dat ze thuis bij mij nog in een soort van shocktoestand verkeerde, zat te rillen, en helemaal wit zag.
We zijn naar het ziekenhuis geweest en er zit momenteel nu een drukverbandje over de voet heen. Enkelbanden dubbelgeklapt.

Daar baal ik het meest van.
Dat die auto kapot is maakt niet uit, das verzekeringwerk, maar het psychische gedeelte erom heen is zoooo klote....
Of die auto totalloss is weet ik niet heb eiluk nie echt goed gekeken.
Verzekeringswerk of niet, finacieële schade maakt niet uit...
Het kost me altijd geld... das zeker...
Dat psychische is verdomd K U T. Sorry voor language, maar is hier wel op z'n plaats denk ik.

Helaas heb ik nog geen foto's kunnen maken, ook niet echt behoefte aan gehad, had nl. meer me handen vol aan Jacqueline.
Da meissie is er echt ernstig aan toe, psychisch dan.

Graag wil ik hebben dat niet iedereen gelijk op MSN zegt van hee hoe gaat het...
Anders wordt het een gekkenhuis.

PS ik heb moeten blazen, voor de mensen die het willen weten en denken van ow...
Ik had NIET gedronken en reed NIET te hard.
Politie heeft onderzoek verricht, maar ook zij vonden het onvoorstelbaar dat dit niet ernstiger is afgelopen.
Jullie hebben een engeltje op jullie schouder gehad.

De MG ZR helaas is dus aan de linkervoorzijde goed kapot.
Rechts voor is intact.
Hoe het blok er aan toe is weet ik niet.
1 ding weet ik zeker. Ik heb airbags die het doen. 8)
Momenteel staat ie in DenBosch en wordt ie morgen naar me eigen dealer gebracht.

Ik hoop dat jullie een beetje op de hoogte zijn nu.
Ik heb me uiteraard ziek gemeld, en blijf voorlopig even thuis.

Mochten er nog vragen, opmerkingen zijn doe het dan gelieve PB of deze topic, of via mijn thuisbrievenbus.
Bij voorbaat dank.

GreetingzZz,

Skytiger
ironman

Bericht door ironman »

Dat is zeker helemaal ruk !!!
Nou sterkte gozer en gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen.
Sterke allemaal daar !!!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

T*r*ng zeg :shock:. Ik ben blij dat het uiteindelijk zo goed is afgelopen.

Ik weet uit ervaring wat een impact een ernstig ongeluk kan hebben, Marjolein heeft ook een aantal dagen in een soort shock rondgelopen en heeft een jaar nauwelijks auto durven rijden.

Ik hoop dat 't met de auto ook meevalt, maar dat is bijzaak. Wens Jacqueline veel sterkte en houd je taai 8).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

He Bro,

echt F*ck*ed up o m te horen.....

Heel veel sterkte aan je meissie en jij ook....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Striker schreef:T*r*ng zeg :shock:. Ik ben blij dat het uiteindelijk zo goed is afgelopen.

Ik weet uit ervaring wat een impact een ernstig ongeluk kan hebben, Marjolein heeft ook een aantal dagen in een soort shock rondgelopen en heeft een jaar nauwelijks auto durven rijden.

Ik hoop dat 't met de auto ook meevalt, maar dat is bijzaak. Wens Jacqueline veel sterkte en houd je taai 8).
Thnx...
Ik hoop voor haar dat ze gewoon weeer bij mij in de wagen durft te stappuh.
Auto zit wat ik al zei linksvoor inelkaar.
Tussen wielkast en mistlamp is de impact geweest.
De knipperlicht zit zeg maar tegen de bekand aan...

Maar idd, bijzaak.
De schrik komt nu eruit.
Geluk bij een ongeluk noemen ze dat, nou ik heb het ervaren...En hoe...
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

:shock: Wow, dit is wel heel erg heftig zeg :cry:
Gelukkig dat jullie naar omstandigheden er redelijk uit zijn gekomen, het had natuurlijk nog veel erger kunnen aflopen.
Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal :?
Dennis

Bericht door Dennis »

:shock: da's niet mis :shock:

Veel sterkte de komende tijd :?
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Hoorde het van matje
je heb aardig geluk gehad zo te lezen
Sterktúh komende tijd
Cheers,

Robert
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

T*r*ng man.... :shock:
Sterkte de komende tijd.
Die auto is inderdaad niet interessant. Hoe het met jullie gaat is veel belangrijker.
Double_V

Bericht door Double_V »

Holy Sh*t... :shock:

Kl*te wat er gebeurd is, al heb je gelijk dat jullie er met wat mazzel afgekomen zijn...pfff

Sterkte met het een plaatsje in je hoofd geven.. heeft helaas tijd nodig.. :(

succes & sterkte de komende tijd
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Anton schreef:T*r*ng man.... :shock:
Sterkte de komende tijd.
Die auto is inderdaad niet interessant. Hoe het met jullie gaat is veel belangrijker.
Thnx pa.
Met mij gaat het zoals je leest redelijk. Maar heb gewoon een soort van schuldgevoel naar Jacq toe...
Gaat wel over, maar is nu niet te bavatten..

We spreken elkaar...
Groeten aan ma en me broertjes...
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

jammer wat er gebeurd is.
zeker vlug terug in de wagen kruipen, angsten overwinnen.
goed van je dat je dankzij de slipschool erger hebt kunnen voorkomen. is aan te raden voor ons allemaal. (heb misschien een beue vraag maar had de persoon naast je de gordel om??)
good luck nog verder.
MG ZR S1800
tummeke

Bericht door tummeke »

Echt klote man... Zoiets wens je echt niemand toe..
Hoop dat je vriendin het een beetje kan verwerken, en dat ze zelf niet bang wordt om auto te (blijven) rijden.. En jij zelf natuurlijk al helemaal..

Goeie zaak dat je niets had gedronken iig.. Anders was het ongetwijfeld nog veel erger afgelopen..

Sterkte met alles wat nog te komen is.. Denk dat de nasleep nog wel even zal duren :(
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Damn! zoiets hoop je nooit mee te maken! Sterkte met alles!

Heb ooit eens een ongeluk meegemaakt. Auto kwam van rechts en wij reden op een voorrangsweg. gats reed er zo voor. Impact aan mijn (bijrijder) kant.
Nu bij elke kruising waar iemand staat te wachten komt steeds dat moment weer naar boven en vraag je je af: zal hij blijven staan of ziet hij me niet en rijd ie toch...
Na het ongeluk had ik de grootste angst bij de plek zelf, als ik er weer langs reed. Door er vaak langs te rijden is dat wel mindergeworden. Inmiddels is die betreffende kruising al veranderd...maar nog steeds lichte angst.
maw zsm weer de auto in en langs de plek rijden om dat angstige gevoel kwijt te raken.
Skytiger

Bericht door Skytiger »

jan_dakpan schreef:Damn! zoiets hoop je nooit mee te maken! Sterkte met alles!

Heb ooit eens een ongeluk meegemaakt. Auto kwam van rechts en wij reden op een voorrangsweg. gats reed er zo voor. Impact aan mijn (bijrijder) kant.
Nu bij elke kruising waar iemand staat te wachten komt steeds dat moment weer naar boven en vraag je je af: zal hij blijven staan of ziet hij me niet en rijd ie toch...
Na het ongeluk had ik de grootste angst bij de plek zelf, als ik er weer langs reed. Door er vaak langs te rijden is dat wel mindergeworden. Inmiddels is die betreffende kruising al veranderd...maar nog steeds lichte angst.
maw zsm weer de auto in en langs de plek rijden om dat angstige gevoel kwijt te raken.
Bang ben ik niet althans, ik heb niet angst om weeer de auto in te kruipen.
Ik gaat over een uur ff langs bij Schoonpapa en Schoonmama.
Willen uitleg en t hele verhaal horen.
Moet ik met de auto.
Dus tja...Kijken of ik die angst heb op dat moment.

Heb ooit ongeluk bij St. Job in 't Goor (Antwerpen) gehad.
Auto ook totalloss door aquaplanning. Elke keer als ik daar langs rijd ga ik er niet hard voorbij en krijg ik koude rillingen.
Da zal nu pcs hetzelfde zijn bij Den Bosch.

Die angst zal ik toch wel beetje houden.
Zodra ik hersteld ben ga ik wederom weer of de karts in, of een slipcursus volgen.
Want er is niets leerzamer dan dat.

Uit de slip halen is zo moeilijk, en gelukkig heb ik dat goed weten te doen dit keer.
Helaas stond er een paal, maar das dus ook me geluk geweest anders was het koprollen via de sloot geblazen.

GreetingzzZz,

Sky
Ewout

Bericht door Ewout »

Tja klote man, rare reden ook om te crashen, kan je je moeilijk tegen wapenen. Hoop dat jij en je aanhang er weer snel bovenop komen

Mzzls
Plaats reactie