Beter???tummeke schreef:Je onderschrift is nu trouwens wel een beetje erg pijnlijk gekozen sky
Totaal geen leuk bericht... Lees met aandacht.
-
- The Big Boss
Veel sterkte de komende tijd!!!
Bart216C
Bart216C
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Zo dan ben je er idd erg goed vanaf gekomen als het de bocht is die ik denk dat het is.
Normaal zou ik er niets over geweten hebben ware het niet dat ik gisteren van Maastricht kwam en via A2 de A59 richting waalwijk op ben gegaan omdat er een file op de A2 was die ik wilde omzeilen.
Al met al heel veel sterkte aan jou je meisie en de rest.
Normaal zou ik er niets over geweten hebben ware het niet dat ik gisteren van Maastricht kwam en via A2 de A59 richting waalwijk op ben gegaan omdat er een file op de A2 was die ik wilde omzeilen.
Idd de beruchte bocht met extra knik in de bocht.Dutch Vitesse schreef:Zo dan ben je er idd erg goed vanaf gekomen als het de bocht is die ik denk dat het is.
Ik kan hem niet meer houden, reed niet te hard, maar toch slipte ie dwars door de bocht heen...
Idd ik zal wel zien wat de expert zegt.Frekkel schreef:uiteraard zal de verzekering de goedkoopste manier uitdokteren, maaar, daarom zeg het als je echt niet akkoord gaat, vraag dan een 2de expert in rechtsbijstand. of eventueel privé.
En idd kan ik via mijn eigen dealer ook nog een expert laten komen. Dan kan ik wanneer nog niet eens een 3e laten komen op eigen kosten...
Ik ben benieuwd wat ie zegt.
Als het blok nog op z'n plaats ligt zal het hoop ik mee vallen.
Zo niet, dan.....
Bye bye MG.

een derde expert treed dan op als arbiter en die beslist gewoon wat het wordt. kan dus ook in je nadeel zijn. beter is naar de rechtbank te stappen, maar voor zo'n relatief klein bedrag is dit de moeite niet.Skytiger schreef:
Idd ik zal wel zien wat de expert zegt.
En idd kan ik via mijn eigen dealer ook nog een expert laten komen. Dan kan ik wanneer nog niet eens een 3e laten komen op eigen kosten...
Ik ben benieuwd wat ie zegt.
Als het blok nog op z'n plaats ligt zal het hoop ik mee vallen.
Zo niet, dan.....
Bye bye MG.
moes je nu een carerra 4 geplooid hebben wel.
maar misschien wordt hij perte total verklaard, en dat is dan weer wat anders. hou ons op de hoogte
MG ZR S1800
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
meestal is het zo
dat jou verzekeringof die van de tegenpartij een onafhankelijke expert van een expertise buro in schakelen, die expert bepaald vervolgends of de auto wel of niet gemaakt wordt
Ik zal wel ff nagaan of de auto niet op randje total loss zit?
als dat zo is laat ie er eerrst biedingen op doen
dwz dat ze 6 dagen helemaal niks aan je auto doen maar dat er diversen handelaren bieden op jou wagen Hij staat dan ook op inernet e.d ( niet voor particulieren toegankelijk(
Dus zal dat maar ff nagaan eerst
Van die body kit wat je zei kan gewoon
(wat je op msn vroeg)
He sky ga je nu bij de bonzo werken ???
Kan je heel de dag brokken maken

(geintjuh moet kunnúh
zegguh we in deha'hg alted als dr1 een ongeluk hef geha)
dat jou verzekeringof die van de tegenpartij een onafhankelijke expert van een expertise buro in schakelen, die expert bepaald vervolgends of de auto wel of niet gemaakt wordt
Ik zal wel ff nagaan of de auto niet op randje total loss zit?
als dat zo is laat ie er eerrst biedingen op doen
dwz dat ze 6 dagen helemaal niks aan je auto doen maar dat er diversen handelaren bieden op jou wagen Hij staat dan ook op inernet e.d ( niet voor particulieren toegankelijk(
Dus zal dat maar ff nagaan eerst
Van die body kit wat je zei kan gewoon
(wat je op msn vroeg)
He sky ga je nu bij de bonzo werken ???
Kan je heel de dag brokken maken

(geintjuh moet kunnúh

Beetje last van H-tik????Gerald-17 schreef:![]()
kl*t* man! vooral voor jullie 2 nu veel sterkte gewenst!
en jah voor de MG is het idd jammer, vooral nu je net wat mod's hebt, maar okay, die kan terugkomen, als t slechter had afgelopen jullie misschien niet meer![]()
succes met t Herstel, kerel en Hacqelien ook heh (en de rest)
Het is Jacqueline.
GreetingzZz,
Sky