uitlaatsysteempje
uitlaatsysteempje
wat zouden jullie doen in mijn plaats:
- volledige lijn van supersprint, inox alles op en aan.
- self made op maat gemaakte lijn, inox, alles erop en eraan. gemaakt door bedrijf dat rallywagens van uitlaat voorziet en eigenlijk gewoon rallywagens opbouwt. ben vandaag naar bedrijf weest kijken en heb er een goede indruk van. goed georganiseerd bedrijfje, vriendelijke mensen. heb enkele van de wagens gezien die er stonden (waaronder een oude mini cooper s)
prijs komt ongeveer zelfde uit. voordeel van de supersprint is dat er keurbewijzen bijzitten, behalve dan voor die katvervanger.
- volledige lijn van supersprint, inox alles op en aan.
- self made op maat gemaakte lijn, inox, alles erop en eraan. gemaakt door bedrijf dat rallywagens van uitlaat voorziet en eigenlijk gewoon rallywagens opbouwt. ben vandaag naar bedrijf weest kijken en heb er een goede indruk van. goed georganiseerd bedrijfje, vriendelijke mensen. heb enkele van de wagens gezien die er stonden (waaronder een oude mini cooper s)
prijs komt ongeveer zelfde uit. voordeel van de supersprint is dat er keurbewijzen bijzitten, behalve dan voor die katvervanger.
MG ZR S1800
Het ligt er een beetje aan wat je wil.
Wil je een goed systeem waar je niet doof van wordt moet je voor de supersprint gaan, maar boeit dat niet dan zou ik voor het handwerk gaan lekker exclusief, maar let wel op dat er een goede kwaliteit staal wordt gebruikt, namelijk voor rally gebruik is gewicht dus dunwandig belangrijker dan levensduur.
Wil je een goed systeem waar je niet doof van wordt moet je voor de supersprint gaan, maar boeit dat niet dan zou ik voor het handwerk gaan lekker exclusief, maar let wel op dat er een goede kwaliteit staal wordt gebruikt, namelijk voor rally gebruik is gewicht dus dunwandig belangrijker dan levensduur.
Inox is niet altijd inox. Er zijn verschillende legeringen. Inox bestaat uit een deel ferro en een deel non ferro metalen. Hoe meer non ferro hoe roestVASTER inox is maar ook hoe brozer/harder het is. Eigenlijk is er een grote misvatting rond Rvs. De meeste zeggen RoestVrij Staal maar eigenlijk is hest RoestVast Staal. Laat u geen blaaskes wijsmaken, inox roest na verloop van tijd ook, zeker bij merken als Raceland en Skytune. Op sommige skytune uitlaten blijft zelfs een magneet hangenFrekkel schreef:inox is toch inox?? licht of zwaar... of sla ik hier de aap mis?

Voor ge een inox systeem laat plaatsen vraag eens welke legering het is. Als hun ogen wegdraaien wete al genoeg. Met inox 316 heb je al een redelijk roestvast geheel, maar de prijs is er ook naar.

Willen jullie dit merk nooit maar dan ook NOOIT meer hier op het forum gebruiken?Frekkel schreef: maar zo nen eindpot van sebring,
Dit ivm de uitlatingen die een vertegenwoordiger van SEBRING NL had.
Jullie zijn niet onze doelgroep!!! We richten ons meer op VW en Vauxhall.
MISTA T en ik waren zeer verbaasd, en daarom is voor mij SEBRING ook op de zwarte lijst.
GreetingzZz,
Skytiger
Skytiger schreef: Willen jullie dit merk nooit maar dan ook NOOIT meer hier op het forum gebruiken?
Dit ivm de uitlatingen die een vertegenwoordiger van SEBRING NL had.
Jullie zijn niet onze doelgroep!!! We richten ons meer op VW en Vauxhall.
MISTA T en ik waren zeer verbaasd, en daarom is voor mij SEBRING ook op de zwarte lijst.
GreetingzZz,
Skytiger



sow zekers een mooie uitlaat (einddemper) ik vin wel dat hij heel veel op de einddemper van skytune lijkt ik heb daar namelijk mijn eindemper ook vandaan en hij klinkt superrrr.
deze foto heb ik op de site van skytune gevonden.
http://www.skytune.com/muff/mi_03.jpg
deze foto heb ik op de site van skytune gevonden.
http://www.skytune.com/muff/mi_03.jpg
Cool man...Striker schreef:Over 2 weken wordt er bij Atec een uitlaat op maat gemaakt, vanaf de katalysator in RVS :P. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat staan en vooral klinken.
Dit wordt 't eindstuk (150 x 75 mm dubbelwandig):
Maaruh Striker, ik wist niet dat je met een website bezig was...

Cya,
Sky