Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Rijd met m'n Rover nog pittiger dan met de mazda 323F uit '95 wat ik heb gehad en daar reed ik al niet zielig meeFoxtrot schreef: !!! whaaa![]()
Geen enge dingen zeggen nou...
Ik heb zelden in een zo 'tot sportief rijgedrag' uitnodigende auto gereden als mijn 114. Zeggen dat een Rover geen auto is die uitnodigd tot sportief rijden is een onterechte generalisatie!
andere bandenmaat 416 si
-
DJ
-
CRualA
-
eggbert
-
stephan
** off topic**
** off topic**
Hiermee doel ik op een R 416 sedan, natuurlijk niet op een 114 of een 200 etc, etc....een rover is ook niet echt een auto die uitnodigd tot zeer sportief rijgedrag... Dan had ik wil een Golf gti gekocht, ofzo.
** off topic**
Laatst gewijzigd door stephan op di aug 24, 2004 10:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Foxtrot
-
DaZelator
stephan schreef:** off topic** Hiermee doel ik op een R 416 sedan, natuurlijk niet op een 114 of een 200 etc, etc.
Zeg nou zelf... De meeste 416 rijders hebben de 1e wereldoorlog nog meegemaakt![]()
(het blijft nou eenmaal een auto die ook de wat ouderen onder ons aanspreekt...)
** off topic**
Overigens weet ik niet wat je met "sportief" rijgedrag bedoeld. Op de linkerbaan met je knipper en groot licht aan om je doorstroom te bevorderen; is dat sportief of onsportief? Midden op twee parkeervakken parkeren om parkeerschade te voorkomen; is dat sportief of onsportief? Op een (achteraf gelukkig) stille zondagochtend in zeer dichte mist op de linkerbaan van de A4 160+ rijden voor de kick; is dat sportief of onsportief? Een grote lelijke man snijden in R'dam-Centrum en hem vervolgens de vinger geven als hij je heeft klemgereden op het Hofplein; is dat sportief of onsportief? Niet voorrang verlenen aan een politieauto met zwaailicht en sirene (en vervolgens een boete krijgen...); is dat sportief of onsportief? Een auto snijden om er later door te worden aangehouden (politie in burger...); is dat sportief of onsportief? En dan heb ik het nog niet eens over mijn medewegmisbruikers...
-
DaZelator
-
Ewout
Nah als ik weer eens de 45 sedan van m'n mam's uitlaat (heb zelf een 400 hatch) dan zie ik toch echt menig golf gti'tje op een bochtenparcourtje in m'n spiegel verdwijnen hoor, ik vind mede door de motor die auto echt wel uitnodigen voor een sportief stukje sturen dus, en datzelfde geld voor mijn 416 hatchstephan schreef: Hiermee doel ik op een R 416 sedan, natuurlijk niet op een 114 of een 200
Misch moet je je schokbrekers een laten testen
mzzl
-
Järv
- Moderator
- Contacteer:
Jij hebt echt humorstephan schreef:**Hiermee doel ik op een R 416 sedan, natuurlijk niet op een 114 of een 200 etc, etc.
** off topic**
het enige verschil tussen een 400 sedan en een 400 hatch is de manier van het openen van de kofferbak .....
.... en ik ken een paar 400's die toch echt wel tot wat sportiefs in staat zijn
Maar misschien ben ik wel niet veel gewend
You can go fast ... but I can go anywhere.
-
stephan
-
Lauretta