andere bandenmaat 416 si

414 416 418 420 45
DJ

Bericht door DJ »

Foxtrot schreef: !!! whaaa :shock:

Geen enge dingen zeggen nou...

Ik heb zelden in een zo 'tot sportief rijgedrag' uitnodigende auto gereden als mijn 114. Zeggen dat een Rover geen auto is die uitnodigd tot sportief rijden is een onterechte generalisatie!
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Rijd met m'n Rover nog pittiger dan met de mazda 323F uit '95 wat ik heb gehad en daar reed ik al niet zielig mee ;)
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Pak een stuk zeep en eet het op......

:lol:
CRualA

Bericht door CRualA »

back on topic nu ;)
rij zelf ook met bandenmaat 195/50/r15 en wel content van
vind dat ze eigenlijk wel te breed zijn voor de velg maarja zolang ze er maar opblijven is het goed eh 8)
aja,wat zou zo'n pirelli drago p5000 kosten per band (maat 195/50/r15)??
eggbert

Bericht door eggbert »

mijn bandjes zijn 205/40/17 geworden van dunlop. kben trouwens zaterdag avond naar een street race geweest in wippelgem was blijkbaar de enige rover aanwezig :cry:

even een algemene uitslag van de race
snelste wagen: ibiza cupra s
tweede snelste: honda civic type R
derde snelst: honda integra
stephan

Bericht door stephan »

** off topic**
...een rover is ook niet echt een auto die uitnodigd tot zeer sportief rijgedrag... Dan had ik wil een Golf gti gekocht, ofzo.
Hiermee doel ik op een R 416 sedan, natuurlijk niet op een 114 of een 200 etc, etc.
** off topic**
Laatst gewijzigd door stephan op di aug 24, 2004 10:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

okeee je bedoelt dus dat JIJ vind dat JOUW Rover niet echt uitnodigd tot sportief rijgedrag :) da's al iets heel anders :)
stephan

Bericht door stephan »

even gemod, voor ik weer een protest kan verwachten
DaZelator

Bericht door DaZelator »

stephan schreef:** off topic** Hiermee doel ik op een R 416 sedan, natuurlijk niet op een 114 of een 200 etc, etc.
Zeg nou zelf... De meeste 416 rijders hebben de 1e wereldoorlog nog meegemaakt :lol: :lol: (het blijft nou eenmaal een auto die ook de wat ouderen onder ons aanspreekt...)
** off topic**
:rofl: Lachuh... Ikzelf heb ik 1996 één van de eerste R416Si sedans (met de koffer dus) van NL gekocht... en ik was toen 25! Dus leeftijd heeft er niets mee te maken tenzij jij 25-jarigen "ouderen" noemt...

Overigens weet ik niet wat je met "sportief" rijgedrag bedoeld. Op de linkerbaan met je knipper en groot licht aan om je doorstroom te bevorderen; is dat sportief of onsportief? Midden op twee parkeervakken parkeren om parkeerschade te voorkomen; is dat sportief of onsportief? Op een (achteraf gelukkig) stille zondagochtend in zeer dichte mist op de linkerbaan van de A4 160+ rijden voor de kick; is dat sportief of onsportief? Een grote lelijke man snijden in R'dam-Centrum en hem vervolgens de vinger geven als hij je heeft klemgereden op het Hofplein; is dat sportief of onsportief? Niet voorrang verlenen aan een politieauto met zwaailicht en sirene (en vervolgens een boete krijgen...); is dat sportief of onsportief? Een auto snijden om er later door te worden aangehouden (politie in burger...); is dat sportief of onsportief? En dan heb ik het nog niet eens over mijn medewegmisbruikers... :twisted:
DaZelator

Bericht door DaZelator »

stephan schreef:even gemod, voor ik weer een protest kan verwachten
:rofl: Net te laat... Zie je gelijk hoe langzaam ik kan typen... :oops:
Ewout

Bericht door Ewout »

stephan schreef: Hiermee doel ik op een R 416 sedan, natuurlijk niet op een 114 of een 200
Nah als ik weer eens de 45 sedan van m'n mam's uitlaat (heb zelf een 400 hatch) dan zie ik toch echt menig golf gti'tje op een bochtenparcourtje in m'n spiegel verdwijnen hoor, ik vind mede door de motor die auto echt wel uitnodigen voor een sportief stukje sturen dus, en datzelfde geld voor mijn 416 hatch

Misch moet je je schokbrekers een laten testen

mzzl
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

stephan schreef:**Hiermee doel ik op een R 416 sedan, natuurlijk niet op een 114 of een 200 etc, etc.
** off topic**
Jij hebt echt humor :rofl:

het enige verschil tussen een 400 sedan en een 400 hatch is de manier van het openen van de kofferbak .....
.... en ik ken een paar 400's die toch echt wel tot wat sportiefs in staat zijn :lol:
Maar misschien ben ik wel niet veel gewend ;) :lol:
You can go fast ... but I can go anywhere.
stephan

Bericht door stephan »

goed goed, ik stel voor het hier maar bij te laten. Iedereen heeft zijn/haar punt wel duidelijk gemaakt lijkt mij.

Dan ga ik nu maar even een blokje om, even wat Golf Gti 's, Bmw's en andere koekblikken eruit trekken en zoek rijden bij rotondes...:+ :+

Lator, stephan :biertje:
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

:biertje:
Lauretta

Bericht door Lauretta »

Ik heb op mijn 416 uit '98 ook spaakwielen en ik heb bandenmaat 195x50 15 inch. Lijkt lekker breed. Geen probleem dus
Plaats reactie