Ga maar eens uitesten. is echt zo, het klinkt heel onlogisch, maar het is echt zo. Hij gaat lager in toeren lopen met een opgevoerde motor. En nee, daar zit niet alleen luchtfilter op. O.a. Andere naald voor de carb, ander inlaatspruitstuk, uitlaatspruitstuk (3-2-1) Rvs pijp van voor tot achter, K&N conisch luchtfilter, Stubstack in het luchtfilter voor een verbeterde flow, Sportbobine, met een veel hoger voltage, lage weerstands bobine kabel en bougiekabels En geen achterbank en reservewiel voor het gewicht. En stond zelf ook raar te kijken, maar het is echt zo. Standaart heeft die 1000cc van mij 40 pk en nu 51,5pk Op de rollerbank
http://www.speedcentre.nl . Het lijkt misschien nog steeds geen reet, maar al met al toch een steiging van iets meer als 25% extra vermogen. En met een gewicht van 600 kg is het nog best aardig. Maar heb het dus nagevraagd bij speedcentre en dat zijn toch echt niet de minste, maar het is volkomen normaal dat die dat doet. Hij gaat echt minder toeren maken omdat ie niet zijn totale vermogen hoeft te gebruiken om met dezelfde snelheid te rijden. Hij kan dus makkelijker de luchtweerstand overwinnen dan voorheen (en terwijl jullie een waarschijnlijk een CW waarde hebben van rond de 0,30 Licht dat bij mij rond de 0,50) en daarom zal die dus minder toeren op de snelweg gaan draaien.