achteras verbreder + velgen verhaal

111 114 Metro Mini
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Heb je een telefoonnummer en adres van dat bedrijfje in Asten. Heb hier namelijk rondgevraagd wat het moet kosten en dat komt op ongeveer 400 euro te liggen en daarboven. Dus dan rij ik wel heen en weer.
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Vandaag even mijn EBC green stuf remblokken eronder gezet! Eindelijk een stukje betere stoppers! Nu de geventileerde schijven van een metro nog! En de 4potsremklauwen! En woensdag me nieuwe banden!
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Kevski Style schreef:Vandaag even mijn EBC green stuf remblokken eronder gezet! Eindelijk een stukje betere stoppers! Nu de geventileerde schijven van een metro nog! En de 4potsremklauwen! En woensdag me nieuwe banden!
Die 4-pot klauwen schijnen echt geweldig te zijn, wel gevaarlijk goed(te gevaarlijk) als de rest van de auto er niet op berekent is. (lees ophanding/wielen+banden)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
114 GTa 8v

Re: achteras verbreder + velgen verhaal

Bericht door 114 GTa 8v »

anton GTa 16v schreef:Ik was gister de 114 aan het bekijken en ik vond dat de achteras wel eens 1.5 tot 2 cm breder mocht zijn. Zijn er mensen hier met een 100tje die achteras verbreders rijden, soja welke zijn dat en wat waren de kosten en waar heb je die vandaan getoverd??
Helemaal mee eens, ik zou 'm achter ook liever wat breder zien worden! :) Maar hoe krijg je dit voor elkaar (bredere banden zijn geen optie want er zitten net 4 nieuwe sloffen onder) dus dan een verbredingssetje... maar waar haal je dat nou etc ?! :?:
Mini Power

Bericht door Mini Power »

Die 4-pot klauwen zijn echt super! Kan het iedereen aanraden. Heb ze er nu een paar maanden op zitten. Als ik nu in een andere mini stap met gewone schijfremmen moet ik best wel ff oppassen en wennen! :twisted:
Plaats reactie