Dit heb je al eens gevraagd, en ik heb je daar allang antwoord op gegeven.feddesman schreef:zeker vreemd.Maar wat ik nu wil weten hoeveel sleutels er standaard bij een MG zr160 geleverd worden?
Ik heb nu 1 knikbare gewone sleutel met alarm kastje en een normale sleutel zonder alarmkastje. Dan mis ik toch alleen nog een knikbare gewone sleutel met alarm kastje???
Ratelende deurvergrendeling
Uhh ik heb 2 kniksleutels, 2 afstandbedienings, en ik reservestangsleuteltje (leuk woord voor galgje en scrabble)Anton schreef:Nee hoor, ze zijn gewoon een sleutel verloren!
De ZR wordt standaard afgeleverd met 2 van die knikbare sleutels, en 2 afstandsbedieningen. Als jij er dus ook een gewone sleutel bij heb, is die dus gewoon nagemaakt omdat ze de originele sleutel zijn verloren.
dus totaal 3 sleutels.
GreetingzzZ,
Sky
Ik heb ook nog een bak schroevendraaiers, uitstekend bruikbaar als sleutel voor eenmalig gebruik.
In de loop der tijd met alle schades die de auto heeft gehad heb ik ook een hele zwik plastic gereedschap gekregen die met de diverse nieuwe onderdelen meegekomen zijn, en ik weet niet eens waarvoor ze zijn
Voor de liefhebber, ik heb nog 3 potjes BRG achterin liggen
Gr. Tomas
In de loop der tijd met alle schades die de auto heeft gehad heb ik ook een hele zwik plastic gereedschap gekregen die met de diverse nieuwe onderdelen meegekomen zijn, en ik weet niet eens waarvoor ze zijn

Voor de liefhebber, ik heb nog 3 potjes BRG achterin liggen

Gr. Tomas
Re: Ratelende deurvergrendeling
Hoi allemaal,Efje&Ertje schreef:Hallo allemaal,
Even een vraagje, ik ben de gelukkig berijder van een bijna 1 jaar oude ZR.
Probleem is dat bij vergrendeling van de deuren er RATTATTTAA,REUTEL of KRRRRRRRRRRTTTTTTTTTRRRRRRRRR geluiden optreden.
Het probleem is nu gelukkig opgelost, na slechts

Groetjes, JW