Ratelende deurvergrendeling

Skytiger

Bericht door Skytiger »

feddesman schreef:zeker vreemd.Maar wat ik nu wil weten hoeveel sleutels er standaard bij een MG zr160 geleverd worden?
Ik heb nu 1 knikbare gewone sleutel met alarm kastje en een normale sleutel zonder alarmkastje. Dan mis ik toch alleen nog een knikbare gewone sleutel met alarm kastje???
Dit heb je al eens gevraagd, en ik heb je daar allang antwoord op gegeven.
feddesman

Bericht door feddesman »

dat weet ik maar mischien is het wel verschillend bij diverse dealers wat me niet waarschijnlijk lijkt maar toch .ze zeggen het toch niet voor niets
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Nee hoor, ze zijn gewoon een sleutel verloren!

De ZR wordt standaard afgeleverd met 2 van die knikbare sleutels, en 2 afstandsbedieningen. Als jij er dus ook een gewone sleutel bij heb, is die dus gewoon nagemaakt omdat ze de originele sleutel zijn verloren.
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Anton schreef:Nee hoor, ze zijn gewoon een sleutel verloren!

De ZR wordt standaard afgeleverd met 2 van die knikbare sleutels, en 2 afstandsbedieningen. Als jij er dus ook een gewone sleutel bij heb, is die dus gewoon nagemaakt omdat ze de originele sleutel zijn verloren.
Uhh ik heb 2 kniksleutels, 2 afstandbedienings, en ik reservestangsleuteltje (leuk woord voor galgje en scrabble)

dus totaal 3 sleutels.

GreetingzzZ,

Sky
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Skytiger schreef:reservestangsleuteltje
Een wat :shock: :?
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Ik heb ook nog een bak schroevendraaiers, uitstekend bruikbaar als sleutel voor eenmalig gebruik.

In de loop der tijd met alle schades die de auto heeft gehad heb ik ook een hele zwik plastic gereedschap gekregen die met de diverse nieuwe onderdelen meegekomen zijn, en ik weet niet eens waarvoor ze zijn :lol:
Voor de liefhebber, ik heb nog 3 potjes BRG achterin liggen :mrgreen:

Gr. Tomas
feddesman

Bericht door feddesman »

Skytiger schreef: Uhh ik heb 2 kniksleutels, 2 afstandbedienings, en ik reservestangsleuteltje (leuk woord voor galgje en scrabble)

dus totaal 3 sleutels.

GreetingzzZ,

Sky
dus blijkbaar is dat toch verschillend nou in ieder geval wil ik er nog een alarmkastje bij
TheSpeedSkater

Bericht door TheSpeedSkater »

Hey,
Ja, ik ken het geluid ook wel van de deur.
Moet je maar eens 10 keer achter elkaar de deur open en dicht doen met je afstandsbediening. :D :D

Maar moet je denk ik niet te veel doen...

Hasta
Efje&Ertje

Re: Ratelende deurvergrendeling

Bericht door Efje&Ertje »

Efje&Ertje schreef:Hallo allemaal,

Even een vraagje, ik ben de gelukkig berijder van een bijna 1 jaar oude ZR.
Probleem is dat bij vergrendeling van de deuren er RATTATTTAA,REUTEL of KRRRRRRRRRRTTTTTTTTTRRRRRRRRR geluiden optreden.
Hoi allemaal,

Het probleem is nu gelukkig opgelost, na slechts :?: 4 maanden, maar na het plaatsen van een nieuwe vergrendeling in het linker portier is m´n Ertje weer helemaal vrij van vreemde geluiden. :D

Groetjes, JW
Plaats reactie