probleem met ecu
probleem met ecu
Want me ecu lampje brand komt waarschijnlijk door die nieuwe uitlaat .
Zou het kunnen komen dat een lamdasonde er mee is gekapt???
Zou het kunnen komen dat een lamdasonde er mee is gekapt???
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
lijkt me dat het zou kunnen, maar aan de andere kant is het zeer onwaarschijnlijk dat je lambda-sensor kapot is door je nieuwe uitlaat. Tenzij een monteur iets doms gedaan heeft.
Ik zou zeggen wacht het een tijdje af, als het lampje niet uitgaat dan kun je de lambda-sensor loskoppelen(1 simpel stekkertje). Als er dan niets veranderd dan zou hij idd kapot kunnen zijn.
Ik zou zeggen wacht het een tijdje af, als het lampje niet uitgaat dan kun je de lambda-sensor loskoppelen(1 simpel stekkertje). Als er dan niets veranderd dan zou hij idd kapot kunnen zijn.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
nou bij de dealer geweest en alles zit goed.
hij zei wel dat de ecu denkt dat de orginele kat eronder zit en nu waarschijnlijk er te veel uitlaatgassen uitkomen.
Hij dacht dat de oplossing was een lamda met een hoger uitstoot erin te stoppen.
IK d8 een lamda-emulator kon helpen maar dan komt ie niet door de keuring zei die.
iemand nog iedeeen??????
hij zei wel dat de ecu denkt dat de orginele kat eronder zit en nu waarschijnlijk er te veel uitlaatgassen uitkomen.
Hij dacht dat de oplossing was een lamda met een hoger uitstoot erin te stoppen.
IK d8 een lamda-emulator kon helpen maar dan komt ie niet door de keuring zei die.
iemand nog iedeeen??????
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
niets aan doen, en als er de keuring er weer aan komt, de cat er weer onder schroeven.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk