Net terug van AHL. De montage was binnen een halfuurtje gebeurd, incl. wat olie en vet hier en daar. Wederom toppie service dus van AHL, die gasten weten waar ze het over hebben.R75CDT_2000 schreef: Klopt, blijkbaar is nu NL aan de beurt: vandaag kreeg ik tock een brief i.v.m. de terugroepactie. Het gaat idd om een bepaalde serie 75's waarbij uit voorzorg beschermkappen gemonteerd moeten worden. Volgens MG-Rover Nederland is het zo "(...) dat het zeer incidenteel kan voorkomen dat er problemen zijn met de voorveren van sommige Rover 75's. Onder extreme omstandighedenkan dit leiden tot beschadiging van de band.". Wel prettig om te weten dat hun administratie op orde is!

Ook de nieuwe R75 goed van dichtbij bekeken. Ik moet mijn mening over de neus toch enigszins bijstellen; in het echt ziet het er stukken beter uit dan op de plaatjes. Doordat 'ie iets ronder is en vlakker (de "oude" R75-grille staat bijna verticaal) komt de neus wel imposant over. Ontbreken van de chroomstrips op de bumpers blijft jammer. Qua interieur weinig verschillen, afgezien van het plastic reuzenlogo op het stuur.R75CDT_2000 schreef:Goed om te zien dat de 75 Limo dezelfde grille heeft als de V8. Ik heb de 75 LWB altijd al een mooie wagen gevonden (de "standaard" 75 heeft wat korte achterportieren en is achterin wat krap qua beenruimte), maar deze neus maakt het "af". Alleen dat glas voor de koplampen, en het ontbreken van chroomstrips op de bumpers... ik kan er maar niet aan wennen.

Cheers,
Casper.