Na jaren met veel plezier rond te hebben gereden in onze mooie Rover heeft hij nu echt aandacht nodig. Hij is weer door de APK, maar er zijn een aantal zaken die ik echt wil aanpakken om er langer van te kunnen genieten.
Wellicht dat jullie wat tips en tricks hebben die me kunnen helpen.
Allereerst begint de motorkap enorm te roesten en ik wil daar een nieuw exemplaar op zetten en het liefst in dezelfde kleur midnight blue.
Ten tweede blijft de Brake Pads Low indicator aan terwijl er goede pads op zitten. Wat kan ik daaraan doen?
Ten derde blijft het airbaglampje branden. Ik heb al zitten rommelen onder mijn stoel, maar dat maakt niet uit.
Ten vierde is mijn linker achterlichtunit los en die krijg ik niet meer goed. Daar moet een nieuwe in. Het is voor een Rover 75 Tourer, dus wie weet waar ik zulke lampen kan krijgen of wie heeft er nog een liggen

Ten vijfde en dit is echt sh*t, er is iets losgeschoten in het bestuurdersraam waardoor het raam niet meer omhoog of omlaag gaat. Je hoort de motor wel draaien, maar er geburt niets. Het lijkt dan ook of er een draadje wordt rondgetikt. Wat kan ik daaraan doen?
Als ik dit rond heb dan kan ik weer gaan genieten.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Groeten,
Mark