Komt niet vaak voor, en nog voor een tamelijk ok prijs denk ik
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 1089380170||
Rover 45 1.4 liter?
Rover 45 1.4 liter?
>MG ZT 135 CDTi MKII - MGF 1.8 - *Rover 200 Tdic*<
- matthias117
- MG-R Freak
- Berichten: 757
- Lid geworden op: za jun 26, 2010 7:51 pm
- Woonplaats: waasmunster
- matthias117
- MG-R Freak
- Berichten: 757
- Lid geworden op: za jun 26, 2010 7:51 pm
- Woonplaats: waasmunster
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Jullie hebben het over 2 verschillende 1.1's, die in de 100 is een 8v met 60pk, die in en 200/25 een 16v met 75pk.
De 1.4 8v(75pk) was/is de prettigere motor, zelfde topsnelheid(want 75pk = 75pk), maar behoorlijk meer vermogen onderin.
Het gewicht maakt niet veel uit, eigenlijk helemaal niets uit 1-maal op snelheid.
De luchtweerstand van een 100 is gewoon lager dan die van een 200.
(al lijkt me 165km/h wel heel optimistisch )
De 1.4 8v(75pk) was/is de prettigere motor, zelfde topsnelheid(want 75pk = 75pk), maar behoorlijk meer vermogen onderin.
Het gewicht maakt niet veel uit, eigenlijk helemaal niets uit 1-maal op snelheid.
De luchtweerstand van een 100 is gewoon lager dan die van een 200.
(al lijkt me 165km/h wel heel optimistisch )
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!