zooo.... ik leef nog steeds hoor mannen, voor degene die me gemist hebben op het forum. ik heb me wat meer op mn werk gestort nu ik een vaste aanstelling heb, en dan daarbij heb ik sinds kort een bijbaan als portier. daarvoor moest ik wel mijn pas halen ook dat is gebeurd.
daarnaast ben ik druk met mijn hobby, fietsen, met name mountainbikes en racefietsen. en de racefietsen gaan hard op het moment. zal wel wat met de tour de france te maken hebben vermoed ik zomaar...
maar mijn grote liefde voor rover word er zeker niet minder om, en toch nog best wat leuks gespot. ziehier weer een klein overzichtje;
In Wouw, een toertocht van MG oldies.
op dit adres al eens eerder rovers en MG gespot. moet haast wel een liefhebber zijn. deze keer stond deze mooie rode rover op de oprit;
bij een auto demontage bedrijf in roosendaal worden deze 45 en tourder verkocht. volgens het bedrijf, waarvan ik de naam kwijt ben, (

) zijn het beide nog prima rijdende auto's die dus ook niet in onderdelen verkocht worden.
deze strakke ferarri en lamborghini kwam ik vandaag tegen. je kan zeggen wat je wilt, maar wat kunnen ze in italie schitterende auto's bouwen! dize bolidedes zijn geen jonkies meer, maar ze zijn tijdloos als je het mij vraagt!