dynamo vervangen bij een 75 CDT

75 en 75 Tourer
Berserker
MG-R Fanatic

Bericht door Berserker »

Dag Victor, ik heb al mijn antwoorden weggehaald omdat ik zag toen ik ze doorkeek,dat het nietszeggende en niet terzakedoende stukjes tekst waren die niet op de vraag ingingen, zinloos voor de vraagsteller .
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Berserker schreef:Dag Victor, ik heb al mijn antwoorden weggehaald omdat ik zag toen ik ze doorkeek,dat het nietszeggende en niet terzakedoende stukjes tekst waren die niet op de vraag ingingen, zinloos voor de vraagsteller .
Dat vind ik jammer, want weet je mensen lezen dit topic en geven niet altijd antwoord maar mogelijk heb jij mensen toch onbewust geholpen.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Pim
MG-R Addict

Bericht door Pim »

Om het risico te vermijden onverwacht stil te komen staan, heb ik maar besloten de dynamo preventief te laten vervangen bij een kilometerstand van thans 291.000 door vd Post in Badhoevedorp.
Is inderdaad van onderaf gedaan in nog geen 4 uur tijd; krukaspoelie bleek trouwens ook nog perfect in orde.
Wel twee nieuwe snaren natuurlijk laten monteren.
Ik heb gekozen voor een originele nieuwe ruil Valeo; is wel wat duurder (€ 280 ex), maar ik ga ervan uit dat ie ook weer ± 300.000 km meegaat :mrgreen:

Groet, Pim
Rover 75 Tourer CDTi Club - 615.000 km 1/09/2023
Rover Streetwise 1.8 CVT - 99.000 km 1/09/2023
Peter Sely
MG-R Addict

Bericht door Peter Sely »

MARVON schreef::mrgreen: niet lullig bedoeld, maar je bent zelf verantwoordelijk voor je code van de radio niet de garage.
dus of je vraagt een nieuwe code aan of je koopt een andere radio {zonder code deze keer}
de kosten van dit alles zijn dan toch echt voor jezelf.
Intussen heb ik de radiocode opgevraagd, kostte me 18 euro incl. btw. Callant Roeselare bleek me het snelst en goedkoopst te kunnen helpen, ik hoefde gewoon het chassisnr door te mailen. Alles werkt naar behoren intussen. Kheb nog steeds geen mp3 maar ben wel voor weinig geld geholpen...en heb mijn stuurbediening terug :D
Plaats reactie